Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:03:08 GMT

گیر افتادن طارمی در تار عنکبوت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۳۴۲۸

گیر افتادن طارمی در تار عنکبوت

تصمیم اشتباه سرمربی پورتو در نیمکت‌نشین کردن ستاره ایرانی‌اش تاثیر مستقیم در شکست مقابل براگا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو کونسیسائو پس از دو هفته ناکامی مهدی طارمی در گلزنی مقابل ماریتیمو و اسپورتینگ لیسبون، در اقدامی عجیب و غیر منتظره او را در مسابقه حساس جام حذفی برابر براگا جزو نفرات ذخیره گذاشت و از ابتدا به زمین نفرستاد تا همین مسئله به نفع تیم رقیب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال پورتو پس از کسب تساوی یک بر یک در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل براگا، از ساعت ۲۳:۴۵ چهارشنبه شب در استادیوم دو دراگائو و در شرایطی که مهدی طارمی را جزو نفرات ذخیره می‌دید، در مسابقه برگشت این رقابت‌ها میزبان تیم براگا بود.


براگا که کارلوس کاروالهال، سرمربی فصل گذشته مهدی طارمی در ریو آوه را روی نیمکت داشت، در شروع دیدار با پورتو فوق‌العاده ظاهر شد و توانست در زمین حریفش دو گل در دقایق ۹ و ۱۴ توسط آبل روئیز، مهاجم ۲۱ ساله اسپانیایی و محصول لاماسیا به ثمر رساند.


کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از دریافت دو گل زودهنگام مقابل براگا که کارشان برای صعود به فینال جام حذفی پرتغال را سخت کرد، خیلی زود به اشتباهش در نیمکت‌نشین کردن مهدی طارمی پی برد و ستاره ایرانی خود را در دقیقه ۲۳ به زمین فرستاد؛ تغییری که زمان نامناسبی داشت و دردی از پورتو دوا نکرد.

 


پس از ورود مهاجم ایرانی پورتو به زمین، لوکاس پیازون هم‌تیمی فصل گذشته مهدی طارمی در ریو آوه گل سوم براگا را در دقیقه ۲۸ به ثمر رساند و تیمش را ۳ بر صفر پیش انداخت که البته اوتاویو دو دقیقه بعد اختلاف را دوباره به عدد دو کاهش داد.


کریستین بورخا، مدافع براگا در دقیقه ۳۴ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد ولی این اتفاق هم دردی از پورتو دوا نکرد و آنها فقط یک گل در دقیقه ۷۵ توسط موسی مارگا به ثمر رساندند.

 


مهدی طارمی با وجود اینکه در فصل ۲۱-۲۰۲۰ سه بازی فوق‌العاده مقابل براگا انجام داده و در لیگ برتر پرتغال برابر این تیم یک پنالتی گرفته و یک گل به ثمر رسانده و در بازی رفت جام حذفی نیز دروازه این تیم را باز کرده بود، این بار در حلقه محاصره مدافعان براگا گرفتار شد.


آنالیز دقیقی که کاروالهال، سرمربی فصل گذشته طارمی از او داشت، موجب شد تا ستاره ایرانی پورتو در این مسابقه تنها یک شوت در چارچوب و دو شوت خارج از چارچوب داشته باشد و یک موقعیت را خراب کند و همچنین برخلاف همیشه که خطاهای پرتعدادی می‌گرفت، این بار فقط یک خطا بگیرد.

 


البته درخشش دروازه‌بان براگا با واکنش مناسب روی ضربه سر اوتاویو در لحظات پایانی و بی‌دقتی بازیکنان پورتو در زدن ضربات آخر موجب شد تا این تیم در گلزنی ناموفق عمل کند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شود.

 


براگا که در سه تقابل قبلی برابر پورتو یک شکست و دو مساوی داشت، این بار توانست به برتری مقابل یاران طارمی برسد تا با پیروزی ۴ بر ۳ در مجموع دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی، راهی فینال جام حذفی پرتغال شود.

 

 

پژمان راهبر

پورتو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی مقابل براگا مهدی طارمی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است شایعاتی درباره آینده سرژیو ‏کونسیسائو، سرمربی پورتو، مطرح شده و گفته می‌شد او احتمالا در ‏پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. ‏

رئیس فعلی باشگاه پورتو، پینتو داکاستا، امروز حمایت کامل و بی‌ ‏قید و شرط خود را از کونسیسائو اعلام کرد و گفت اگر هفته آینده در ‏انتخابات ریاست باشگاه رای بیاورد قرارداد کونسیسائو به شکل ‏اتوماتیک تمدید خواهد کشد. ‏

رئیس پورتو در صحبتهایش گفت:" سرژیو کونسیسائو با من ادامه ‏خواهد داد. همین‌قدر صریح می‌گویم. آیا من با خودش هماهنگ ‏کرده‌ام و مطمئنم او هم موافق است؟ بله، اگر اینطور نبود الان این ‏حرف را نمی‌زدم". ‏

روزنامه آبولا در گزارشی اعلام کرد در واقع در قرارداد کونسیسائو با ‏باشگاه پورتو بندی وجود دارد که بر اساس آن اگر فردی به غیر از ‏پینتو داکاستا به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شود قرارداد کونسیسائو ‏به صورت دوطرفه فسخ خواهد شد، بدون اینکه به دو طرف ضرر و ‏زیان مالی وارد شود. ‏

این روزنامه می‌گوید کونسیسائو از مدیران باشگاه خواهان اضافه ‏شدن این بند به قراردادش بوده چرا که نمی‌خواسته در صورت حضور ‏رئیسی جدید در باشگاه، حضور او باعث ایجاد تنش شده و مانع از ‏پیش‌رفت برنامه‌های هیئت مدیره جدید بشود. ‏

به این ترتیب اگر هفته آینده در انتخابات ریاست باشگاه پورتو یکی از ‏دو رقیب رئیس فعلی، یعنی آندره ویاش‌بواش یا نونو لوبو، در ‏رای‌گیری پیروز شوند قرارداد کونسیسائو به عنوان سرمربی به پایان ‏خواهد رسید و او پورتو را ترک خواهد کرد. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏