Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رشنونژاد در دور اول حذف شد.

ملی پوش پیشین جودوی ایران که برای تیم پناهندگان در رقابت‌های قهرمانی جهان به میدان رفته بود از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست جودوی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، محمد رشنونژاد ملی‌پوش پیشین جودوی ایران که در سال ۹۷ با خروج از اردوی تیم ملی به هلند پناهنده شده بود، در رقابت‌های قهرمانی جهان در مجارستان به روی تاتامی رفت اما با نمایشی ضعیف در همان دور نخست حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشنونژاد، دارنده مدال نقره آسیا و نفر ۱۱۶ رنکینگ، در نخستین مبارزه خود در وزن ۶۰- کیلوگرم این رقابت‌ها، مقابل کرامت حسین اف از آذربایجان و نفر ۲۸ رنکینگ جهان تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حسین اف نیز در ادامه یک چهارم نهایی مقابل حریف فرانسوی شکست خورد و به شانس مجدد رفت و با برتری مقابل حریف مغولستانی به مبارزه رده‌بندی راه یافت.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با محمود فکری؛ زد و بندها فوتبال ایران را خراب کرد | پورحیدری، پروین و حجازی را انتخاب می کنم! طوفان فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال! علی انصاریان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم بلغارستان شد خودکشی بازیکن سابق آکادمی میلان؛ پدر بازیکن، نژادپرستی را دلیل خودکشی نمی داند رونالد دی بوئر: با این سیستم بارسلونا و تیم ملی هلند، تن کرایوف در گور می لرزد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین