Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید

کری خوانی پیشکسوت استقلال برای وزیر ارتباطات/تصویری از آرش برهانی در کنار پسر ۹ ماهه‌اش/ پست انگیزشی سارا شیربیگی درباره موفقیت

در ادامه  گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

کریستین رونالدو، ستاره فوتبال جهان با انتشار تصویری از خانواده خود در صفحه اش در فضای مجازی نوشت:

«تبریک فراوان عشق‌های فراوان.»

صفحه مجازی باشگاه استقلال با انتشار تصویری از فرهاد مجیدی و عوامل این تیم در مطلبی نوشت:

«در حاشیه تمرین روز شنبه تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و فرزاد مجیدی مدیر اجرایی تیم استقلال از آقایان مهندس فرهاد موافق و مرتضی کامرانی بابت زحمات شبانه روزی‌شان در راستای آماده سازی و نگهداری چمن زمین مجموعه انقلاب تقدیر و تشکر کردند.

مهندس موافق از هواداران استقلال هستند که بدون چشم داشت و با هزینه شخصی خود و به تنهایی چمن مجموعه انقلاب را آماده استفاده از سوی مجموعه تیم استقلال کرده است.»

آرش برهانی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران با انتشار مطلبی صفحه خود در فضای مجازی را بروزرسانی کرد. برهانی در این مطلب نوشت:

«زندگی پیدا کردن خوشبختی و شادی نیست، زندگی ساختن خوشبختی است. ساختن خودت، خود قدرتمند‌تر از هر روزت.»

علی کریمی، پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری از خود در صفحه اش در فضای مجازی نوشت:

«تنهایى شاید یه راهه، راهیه تا بى نهایت.»

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از مهدی طارمی و اشاره به هتریک او در بازی دوستانه با سوریه در ورزشگاه آزادی در سال ۲۰۱۹ نوشت:

«در این روز و در سال ۲۰۱۹؛ مهدی طارمی اولین هتریک: خود را برای تیم ملی ایران در دیداری دوستانه مقابل سوریه ثبت کرد.»

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی اسبق پرسپولیس با انتشار مطلبی و با اشاره به علت جداشدنش از باشگاه پرسپولیس پستی را منتشر کرد.

«من هرگز قصد رفتن از پرسپولیس را نداشتم، یک پیشنهاد مالی بهتر را رد کردم، چون آرزوی من کسب قهرمانی بود و ما در مسیر رسیدن به قهرمانی بودیم. تحمل کردم تا اینکه دیگر شرایط مدیریتی وقت باشگاه ناپایدار شد و از آن زمان به بعد به خاطر احترام به باشگاه، همواره رویکرد مثبتی به این مجموعه، بازیکنان و به خصوص هواداران داشتم.»

پوریا فیاضی، والیبالیست تیم ملی والیبال ایران با انتشار پستی، صفحه مجازی‌اش را بروزرسانی کرد.

« به همه چیز توجه کن، اما آرام باش (بی تفاوت باش).»

صفحه مجازی تیم ملی فوتبال ایران، تصاویری جالب از کریم باقری با فوتبالیست‌های خانواده عابدزاده را منتشر کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران در فضای مجازی ورزشکاران ایرانی انتشار تصویری فضای مجازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد