Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه با یک دولت انقلابی دین گرا، جوان‌گرا، ولایت پذیر و تحول‌خواه، مشکلات کنونی کشور برطرف خواهد شد، گفت: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که مانند حاج قاسم سلیمانی سرباز محض ولایت باشد و همزمان دارای روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با دشمنان انقلاب باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت قیام خونین و تاریخ ساز ۱۵ خرداد که در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از حوادث ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ بصورت جدی جان گرفت و در مسیر اصلی خود وارد شد و امام راحل این روز را در تراز عاشورای حسینی قلمداد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا قبل از قیام ۱۵ خرداد دو رکن اول انقلاب یعنی اسلام و رهبر، الهی بود اما هنوز مردم، پای کار نیامده بودند که در این روز با تجلی فرهنگ حسینی رکن سوم انقلاب اسلامی وارد عرصه شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه اگر امروز اسلام به عنوان یگانه راه نجات بشر در دنیا شناخته می‌شود، اگر امروز رژیم غاصب صهیونیستی در مرزهای جعلی خود محدود شده و برای بقا به ایران اسلامی التماس می‌کند به دلیل اقتدار وقدرت انقلاب اسلامی است تاکید کرد: امروز ایران به جایگاهی از بازدارندگی رسیده که اگر صهیونیست‌ها بخواهند تعرضی در زمین، هوا و دریا علیه ایران اسلامی کند جواب آن را در سریع‌ترین زمان می‌بینند.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب در طول چهار دهه اخیر با وجود تمام فتنه‌ها و سختی‌ها با اقتدار پیش رفته است، اظهار کرد: تمام موفقیت‌های ایران در طول چهار  دهه اخیر صرفا بخاطر حضور مردم در عرصه‌های مهم و تاثیرگذار ملی و مذهبی بوده است از این رو دشمنان مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه چالش اصلی ما چالش مدیریت است گفت: ما به مدیری نیاز داریم که برگرفته از فرهنگ عاشورا و مدرسه فیضیه باشد نه اینکه مدیریت خود را از تمدن غربی گرفته باشد .

وی افزود:  راه حل برون رفت از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق  رای نیست بلکه انتخاب درست برای روی کار آمدن یک دولت تحول‌خواه و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ادامه داد: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید با بسترسازی برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای سیلی محکم دیگری به صورت آمریکا بزنند. انتخابات ریاست جمهوری در حکم جهاد اکبر است تا از طریق آن اجازه ندهیم دشمن مدیریت اجرایی کشور را از مدیریت منطبق بر الگوی فیضیه و حوزه‌های علمیه خارج کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آمده تا جهان را آماده نهضت ظهور کند تشریح کرد: مردم ما از عملکرد برخی مدیران خسته و دلخور هستند و می‌دانند راهکار این موضوع قهر کردن نیست بلکه راهکار این مساله انتخاب فرد اصلح است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اینکه با یک دولت انقلابی دین‌گرا، جوان‌گرا، ولایت پذیر و تحول خواه، مشکلات کنونی کشور برطرف خواهد شد، گفت: ما به دولتی نیاز داریم که نسبت به ولی فقیه فرمانبردار باشد، دولتی می‌خواهیم که در امتداد ولایت فقیه باشد؛ ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که مانند حاج قاسم سلیمانی سرباز محض ولایت باشد و همزمان دارای روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با دشمنان انقلاب باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري نماینده ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام حاجی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند