Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگولو کانته از توپ طلا می گوید.

انگولو کانته هنوز نمی خواهد در مورد فتح توپ طلا صحبت کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، انگولو کانته با فرم فوق العاده ای که در اواخر فصل گذشته از خود نشان داد، کمک بزرگی برای قهرمانی تاریخی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بود. چند هفته است که بحث توپ طلا بردن این هافبک فرانسوی روی زبان ها افتاده است و خود کانته در این خصوص می گوید:

هنوز کمی زود است که در موردش صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در اواسط سال قرار داریم و هنوز 6 ماه باقی مانده است. ضرورتی ندارد که امروز در مورد شایسته بودن من برای کسب این عنوان صحبت کنیم. حدود 5 سال است که در چلسی حضور دارم. سال های بسیار خوبی در اینجا گذرانده ام و امیدوارم سال های زیاد دیگری را هم در پیش داشته باشم. 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با محمود فکری؛ زد و بندها فوتبال ایران را خراب کرد | پورحیدری، پروین و حجازی را انتخاب می کنم! طوفان فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال! علی انصاریان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم بلغارستان شد خودکشی بازیکن سابق آکادمی میلان؛ پدر بازیکن، نژادپرستی را دلیل خودکشی نمی داند رونالد دی بوئر: با این سیستم بارسلونا و تیم ملی هلند، تن کرایوف در گور می لرزد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انگولو کانته توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود. آنها در نیمه اول با گل تروه چالوبا جلو افتادند و در ۴۵ دقیقه دوم هم با یک گل دیگر به پیروزی ۲-۰ رسیدند.

ویدئو: 331717

بازی پایاپای آغاز شد اما کم کم چلسی سوار بر بازی شد. در دقیقه ۵ شوت جکسون را فن د فن از روی خط برگشت داد و مانع از گل خوردن تیمش شد.

در ادامه چلسی کماکان صاحب توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت جدی ناکام بودند. تا اینکه در دقیقه ۲۴ روی ارسال ضربه کاشته از کانر گالاگر، چالوبا با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۳۳ ضربه فنی و خطرناک مودریک به شکلی نفس‌گیر از کنار دروازه عبور کرد.

دقایقی بعد ضربه سر رومرو از کنار دروازه پتروویچ به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما با برتری تاتنهام آغاز شد. در دقیقه ۵۴ ضربه خطرناک کولوسفسکی را پتروویچ گرفت.

دقایقی بعد تاتنهام تا نزدیکی رسیدن به گل پیش رفت. جایی که ضربه جانسون در داخل محوطه جریمه، با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۲ ضربه کاشته خطرناک پالمر به تیر دروازه خورد و در برگشت جکسون با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ سون هیونگ مین می‌توانست به گل اول برسد اما گیلکریست به خوبی مقابل او مقاومت و توپش را دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی چلسی به خوبی از پیروزی‌اش دفاع کرد و تاتنهام هم توانی برای خلق موقعیت نداشت تا بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد. چلسی با این برد به رده هشتم رسید و ۵۱ امتیازی شد. تاتنهام هم با همان ۶۰ امتیاز در جایگاه پنجم ماند.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • سریع‌ترین راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد