Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:11:22 GMT

10 درصد؛ قانونی که در سپاهان جواب داد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۳۶۳۰

10 درصد؛ قانونی که در سپاهان جواب داد

محرم نوید کیا اگر چه مربی آرامی است اما به نظم تیمی اهمیت خاصی می دهد و برای برقراری نظم در تیمش به جای خشم به قانون روی آورده است. 

به گزارش "ورزش سه"، او همان طور که در برنامه فوتبال برتر گفته بود خطاب به بازیکنان تیمش گفته باید پروتکل های بهداشتی را در زندگی عادی اشان رعایت کنند و اگر مبتلا به ویروس کرونا شدند 10 درصد از قراردادشان کسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون موجب شده از زمانی که محرم نوید کیا سرمربی تیم شده کمتر بازیکنی از این تیم به ویروس کرونا مبتلا شود؛ در حالی که در روزهای اخیر شاهد هستیم حتی بازیکنان تیم ملی به بهانه ابتلا به این ویروس شانس حضور در اردوی تیم ملی و هم چنین بازی در برابر تیم سوریه را از دست داده اند. عکس هایی که از بازیکنان شاخص تیم های مدعی قهرمانی در فضای مجازی منتشر می شود و بعد اخباری که در مورد کرونایی شدن آنها به بیرون آمده نشان داده همه تیم ها باید از قانون تیم سپاهان الگو برداری کنند. 

 

نکته جالب اینکه آرسن ونگر هم در وبیناری که با مربیان ایرانی داشت و در واکنش به سوال یکی از مربیان که آیا در دوران حضور در آرسنال بازیکنان را کنترل می کرد؟ گفت: تعقیب چند بازیکن در شهری که میلیون ها نفر زندگی می کنند کار بسیار سختی است و حتی ناممکن. ما به جای این کار بازیکن را موظف می کردیم در برابر سیاست های باشگاه متعهد باشد و برای ایجاد تعهد قوانینی هم وضع می شد. 

 

کرونایی شدن بازیکن جدا از اینکه سلامت بازیکن را به خطر می اندازد به تیم هم ضربه می زند چرا که بازیکن کرونایی نزدیک به دو هفته باید در قرنطینه باشد و زمانی که به تمرینات تیم باز می گردد نیاز به زمان خواهد داشت تا به شرایط ایده آل بدنی برگرد و اینطور می شود گفت بازیکنی که مبتلا به کرونا می شود در جریان مسابقات دست کم سه بازی را از دست می دهد. در چنین شرایطی باید حق را به محرم نوید کیا کرد که چنین قانونی را وضع کرد. او به نظر می رسد هم به سلامت بازیکن اهمیت می دهد و هم اهداف باشگاه.

 

احمد خلیلی

محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان