Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:21:15 GMT

خیز شهباز به سمت یک رکورد هیجان انگیز

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۳۷۱۱

خیز شهباز به سمت یک رکورد هیجان انگیز

مهاجم سپاهان برای تبدیل شدن به برترین آقای گل ادوار لیگ برتر فوتبال ایران تنها نیاز به حفظ ریتم گلزنی فعلی اش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده، مهاجم تیم سپاهان با زدن 15 گل تا پایان هفته هفدهم، در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایران قرار دارد. این در حالی است که شیخ دیاباته، مهاجم استقلال تهران فصل گذشته با زدن همین تعداد گل به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عنوان آقای گلی لیگ هجدهم هم را نیز کی روش استنلی و لوسیانو پریرا با زدن 16 گل به صورت مشترک کسب کرده بودند. طی پنج فصل اخیر و بعد از لوسیانو ادینیو که با 20 گل آقای گل لیگ چهاردهم شد، بهترین گلزنان لیگ برتر، با تعداد گل هایی کمتر از 20 به این عنوان دست یافته اند.

 

عملکرد سجاد شهباززاده اما به گونه ای است که به نظر می رسد بعد از پنج فصل بار دیگر شاهد آقای گل شدن بازیکنی خواهیم بود که تعداد گل هایش بیش از 20 باشد؛ البته اگر مهاجم سپاهانی ها بتواند در ادامه نیز همین روند گلزنی را ادامه دهد.

 

 

مهمتر از این موارد، یک هدف هیجان انگیز هم پیش روی مهاجم سپاهانی ها قرار دارد. سجاد شهباززاده می تواند با تداوم همین روند گلزنی اش، به عنوانی دیگر هم دست پیدا کند؛ عنوانی که در حال حاضر در اختیار رضا نوروزی است؛ نوروزی در فصل 90-89 موفق شد با زدن 24 گل با پیراهن فولاد خوزستان آقای گل شده و آقای گل، آقای گل های ادوار لیگ لقب بگیرد.

 

برای رسیدن به این عنوان، سجاد شهباززاده نیاز به زدن حداقل 10 گل دیگر دارد. او این تعداد گل را باید در 13 بازی آینده تیمش به ثمر برساند؛ چیزی که با توجه به آمار فعلی سجاد، اتفاقی دور از دسترس نیست و او می تواند با حفظ ریتم گلزنی فعلی اش به این مهم دست یابد.

 

 

رتبه بندی آقای گل هایی که بیشترین گل را در یک فصل زده اند به شرح زیر است:

 

1-  رضا نوروزی – فولاد : (فصل 90-89 با 24 گل زده)
2-  رضا عنایتی – استقلال، آرش برهانی و کریم انصاری فرد سایپا: (فصل های 85-84 ، 88-87 و 91- 90 با 21 گل زده)
3-  رضا عنایتی – استقلال و لوسیانو ادینیو – تراکتور: (فصل های 84-83 و 94-93)

 

احمد خلیلی

سجاد شهباز‌زاده فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد شهباز زاده فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباززاده تعداد گل لیگ برتر آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت