Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در سومین روز از مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان و در گروه A مسابقه تیم های ملی ایران و عراق از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در جزیره کیش پیگیری شد و با نتیجه ۲ بر صفر به نفع ایران به  پایان رسید.

ایران برای کسب جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان نیازمند برد این مسابقه بود که با تلاش تیمی و گل زنی عبدالمهدی هاموری و علیرضا بسیج این پیروزی محقق شد، بسیج گل دوم ایران را از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه B نیز تیم ازبکستان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر تیم افغانستان را شکست داد و تیم کره جنوبی پنج بر یک از سد تیم تایلند گذشت.

در ادامه این دیدارها روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه در مرحله نیمه نهایی تیم ایران به مصاف تیم کره جنوبی می رود و تیم های ازبکستان و عراق رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هم اکنون ازبکستان با سه برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کرده با ۲ برد ۶ امتیازی، ایران با یک برد و یک تساوی چهار امتیازی، عراق و تایلند هر کدام با یک برد سه امتیازی هستند و مالزی نیز با یک تساوی یک امتیازی است و افغانستان نیز با صفر امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

رقابت های انتخابی فوتبال ناشنوایان آسیا و آقیانوسیه ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه۱۲ خرداد با حضور هفت تیم برتر این مناطق در جزیره کیش آغاز شد.

هفت تیم حاضر در این رقابت ها در قالب ۲ گروه به صورت ضربدری برای کسب جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ به مصاف هم می روند که در گروه A این مسابقات ایران، عراق و مالزی و در گروه B نیز تیم های ملی کره جنوبی، تایلند، ازبکستان و افغانستان همگروه هستند.

تیم های اول تا چهار به صورت همزمان در ۲۱ خرداد برای کسب مقام قهرمانی و رده بندی با هم رقابت خواهند کرد و سه تیم برتر این مسابقات در نهایت جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ناشنوایان جهان را دریافت می کنند.

کیش دارای  ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۳۸ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش هم اکنون ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال کیش هرمزگان ورزش ناشنوایان فوتبال ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کیش هرمزگان فوتبال کیش هرمزگان ورزش ناشنوایان فوتبال ناشنوایان اخبار کنکور جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی