Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:19:35 GMT

عبور از صخره سخت در هفته سوم لیگ جهانی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۰۶۷

تیم ملی والیبال ایران بعد از گذر از 4 حریف خود و ثبت 4 برد متوالی، در هفته سوم، سخت ترین دوره خود در مسابقات تا امروز را تجربه کرده و با تیم های ملی والیبال آمریکا، صربستان و آلمان روبرو خواهد شد

به گزارش طرفداری تیم ملی والیبال ایران برابر تیم های آمریکا، صربستان و آلمان کار سختی برای ادامه روند خوش خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید آمریکا جزو 4 تیم برتر والیبال جهان کنار برزیل، روسیه و فرانسه است، صربستان و آلمان هم مثل لهستان کنار تیم هایی چون ایران، اسلوونی، کانادا و ژاپن به دسته تیم های درجه معتبر والیبال در لیگ جهانی اخیر تعلق دارند. البته ایتالیا اگر با تیم اصلی خود وارد این مسابقات شده بود احتمالا امروز جزو بهترین ها بود اما آنها با تیمی جوان در این مسابقات حاضر هستند.

ایران با 3 حریفی روبرو می شود که کارش  برای برد برابر اولی یعنی امریکا بسیار دشوار، برابر دومی یعنی صربستان محتمل و برابر سومی یعنی آلمان نسبتا راحت خواهد بود.

در بهترین حالت ایران برابر سه حریف می تواند برنده باشد اما در شرایط معمول ایران قادر خواهد بود که آلمان و صربستان را در این دور از مسابقات ببرد. یک شکست 3 بر 2، یک پیروزی 3 بر 2 و یک پیروزی 3 بر صفر یا سه بر یک نتیجه خوبی برای شاگردان آلکنو خواهد بود.

به هر حال همان طور که بعد از هفته اول مسابقات پیش بینی کردیم که برابر کانادا و ایتالیا و بلغارستان قادر به برد هستیم، در این هفته هم می توانیم پیش بینی کنیم قادر به 2 برد در هفته سوم هستیم و البته آرزو داریم که تعداد بردهای ما در مسابقات لیگ ملتها در پایان هفته سوم به 7 برد برسد و آمریکا را هم شکست بدهیم.

تیم ملی والیبال در مسابقات این دوره قطعا از تیم هایی چون استرالیا، هلند، بلغارستان، کانادا، ایتالیا، آرژانتین و آلمان بالاتر قرار خواهد گرفت اما اگر بتوانیم بالاتر از ژاپن وصربستان واسلوونی وحتی آمریکا هم بالاتر بایستیم بین 5 یتیم برتر مسابقات خواهیم بود هرچند کسب عناوین پنجم تا دهم برای ایران بسیار ارزشمند خواهد بود. فراموش نکنیم که بعد از مسابقات لیگ ملتها و جام جهانی 2019 تیم ملی والیبال ایران روی دور افت ون اکامی قرار گرفته بود وبه جز این که به ژاپن باخت برابر تیم ملی والیبال مصر هم بعد از سالهای بسیار باخت را تجربه کرده بود.

در جام جهانی 2019 و بین 12 تیم ایران تنها از مصر و تونس و استرالیا و کانادای افت کرده بالاتر قرار گرفته بودیم. 

بازی های ایران در دور سوم لیگ ملتها طی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با محمود فکری؛ زد و بندها فوتبال ایران را خراب کرد | پورحیدری، پروین و حجازی را انتخاب می کنم! طوفان فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال! علی انصاریان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم بلغارستان شد خودکشی بازیکن سابق آکادمی میلان؛ پدر بازیکن، نژادپرستی را دلیل خودکشی نمی داند رونالد دی بوئر: با این سیستم بارسلونا و تیم ملی هلند، تن کرایوف در گور می لرزد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس