Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی دو روز مانده به دربی وعده‌های مهمی به هواداران تیمش داده بود. اینکه شخصا با چند بازیکن برای فصل آینده صحبت کرده و قصد دارد برای فصل بعد تیمی ببندد که هواداران استقلال از دیدن فوتبالش لذت ببرند.

طی چند وقت اخیر نام بازیکنان مختلفی به عنوان گزینه‌های فرهاد مجیدی برای فصل آینده مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امین قاسمی‌نژاد که در نقل و انتقالات زمستانی تا یک قدمی استقلالی شدن پیش رفت و عبدالله حسینی و وحید محمدزاده دو مدافع ذوب آهن و حتی رضا قوچان‌نژاد که امروز هم یک رسانه عربستانی، به احتمال استقلالی شدن مهاجم زووله اشاره کرده بود.

در شرایطی که استقلال برای بازی بسیار مهم با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد، مجیدی امروز باشگاه را تهدید کرده که تا زمانی که با بازیکنان فعلی استقلال، تسویه نشود، او لیست نفرات مورد نظرش را به باشگاه نخواهد داد . برخی کارشناسان معتقدند که فرهاد مجیدی این تهدید های هدفدار را انجام داده تا با ایجاد فشار روی مدیریت و وزارت ورزش ، بودجه لازم برای ادامه فصل آبی ها و جذب بازیکنان جدید از سوی وطارت ورزش فراهم شود.

با توجه به آنکه طبق ادعای مجیدی، استقلال برای تسویه با بازیکنان فعلی‌اش، نیاز به ۶۰ میلیارد تومان دارد، مدیران این باشگاه برای گرفتن لیست نفرات مورد نظر مجیدی اصلا کار راحتی ندارند و باید دید تکلیف این تیم در نقل و انتقالات تابستانی چه خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی وزارت ورزش اخبار استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر وزارت ورزش فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)