Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@03:33:31 GMT

حمایت مالی از ٢٢ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۱۷۱

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: در طرح پیشرفت محله‌ شهید هرندی ضمن بازسازی و تعمیر ١۴ مسجد در این محله و استقرار گروه‌های فرهنگی و روحانی جهادی و انقلابی، برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اشتغالزایی و درمانی گوناگونی اجرا شده و مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

او با بیان اینکه بنیاد احسان در محله هرندی ٢ درمانگاه مجهز را احداث و راه‌اندازی کرده است، گفت: همچنین ساختمان‌هایی به منظور تجمیع گروه‌های مردمی و جهادی در این منطقه تجهیز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: ٢٠٠ خانه در این محله برای محرومان ساخته شده و همچنین مرمت و تعمیر خانه‌های این قشر از جامعه نیز انجام شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: روزانه ۴٠ تست رایگان کرونا در این محله انجام می‌شود.

او درباره ساخت مسکن محرومان در سراسر کشور گفت: در سال ٩٩، با حمایت گروه‌های جهادی ١٠٠ باب منزل مسکونی برای ایتام محروم و نیازمند در مناطق روستایی ساخته شده است.

سلیمانی گفت: بیش از هزار و ۵٠٠ خانه محرومان در سراسر کشور طی دو سال گذشته با همکاری گروه‌های جهادی تعمیر و مرمت شده اند.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام افزود: با همکاری کمیته امداد، ٢٢ هزار و ۶٠٠ نفر از ایتام محروم شناسایی شدند که به طور ماهانه مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه به منظور ارائه‌ خدمات مراقبتی به سالمندان، معلولان و افراد کم توان، از مراکز خدماتی با اعتباری بالغ بر ١٨ میلیارد ریال حمایت شده است، تصریح کرد: با همکاری سازمان بهزیستی بیش از هزار و ٢٠٠ ویلچر برای معلولان مناطق محروم تامین شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در سال ٩٩، بیش از هزار بیمار سرطانی و صعب العلاج با اعتباری بالغ بر ١۵ میلیارد ریال تحت پوشش درمانی قرار گرفتند.

او بیان کرد: از سال ٩١ تاکنون بیش از ۵٠ هزار بیمار سرطانی، مزمن و خاص مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

منبع: الف

کلیدواژه: مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود