Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن کاملا از ماندن ام باپه مطمئن است.

ناصر الخلیفی در مورد کیلیان ام باپه و مائوریسیو پوچتینو، موضوعات مهمی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از RMC Sport، چند وقتی است که پاری سن ژرمن و کیلیان ام باپه برای تمدید قراردادی که تا سال 2022 اعتبار دارد، در حال مذاکره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه دو طرف تا به این لحظه به توافقی دست پیدا نکرده اند، باعث شده تا شایعاتی مبنی بر خروج ستاره فرانسوی ایجاد شود. همچنین در مورد سرمربی پاری سن ژرمن، مائوریسیو پوچتینو نیز طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر درخواست جدایی و تمایلش برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید مطرح شد. ناصر الخیلفی، ریاست باشگاه پاری سن ژرمن در مورد این دو عنصر مهم پاریسی ها، مصاحبه ای انجام داده است:

ام باپه می ماند شفاف می گویم: کیلیان در پاریس می ماند. ما هیچ وقت او را به فروش نمی رسانیم و او نیز هیچ وقت به صورت آزاد از تیم ما جدا نخواهد شد. هیچ وقت هم قرار نیست که جزئیات مذاکرات تمدید قرارداد را در رسانه ها اعلام کنم؛ تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اوضاع میان طرفین، در حال پیشرفت است. امیدوارم که ما به منافع مشترک برسیم. اینجا پاریس است، این کشور، کشور کیلیان است. ماموریت او این است که نه تنها یک فوتبالیست باشد، بلکه سطح لیگ، فوتبال فرانسه و فوتبال پایتخت را افزایش دهد. کیلیان خارق العاده است، چه به عنوان یک شخص و چه به عنوان یک ورزشکار. او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان است و طی سال های آینده توپ طلا رامی برد، من 100٪ مطمئن هستم. او در این باشگاه تمام چیزهایی را که برای تمدید قرارداد لازم است، در اختیار دارد. کجا می تواند برود؟ کدام باشگاه ها در حال حاضر می توانند از نظر جاه طلبی و پروژه با پاری سن ژرمن رقابت کنند؟ ما نیز به عنوان مدیران باشگاه جاه طلب هستیم، اما خب قرار نیست که جذب بازیکن یا مربی باشگاه، منوط به تصمیمات کیلیان باشد.   پوچتینو در اندیشه فصل آینده است  در پایان فصل من 2 جلسه با پوچتینو داشتم، هر کدام از آنها 2 الی 3 ساعت طول کشید. او هرگز دیدگاه و نگرشی برای خروج از باشگاه نداشت. دقیقا برعکس، فکر و ذهن مائوریسیو کاملا درگیر این موضوعات بود: باشگاه، ساختار تیم، سازماندهی و آنچه که برای فصل آینده نیاز دارد. او تقریبا هر روز با لئوناردو راجع به بازار نقل و انتقالات، بازیکنان و ... صحبت می کند. این شایعاتی که در مورد خروج او عنوان می شوند،  واقعا مرا ناراحت می کنند. انتشار چنین اخباری واقعا مناسب و درخور نیست. مائوریسیو از ژانویه در پاریس حضور دارد و هنوز 2 سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. او سرمربی ماست. برخی افراد سعی می کنند با استفاده از نام پوچتینو و ام باپه برای ما ایجاد مزاحمت کنند اما ما با هم هستیم هیچ کس نمی تواند ما را با اینطور مسائل از هم جدا کند. 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با محمود فکری؛ زد و بندها فوتبال ایران را خراب کرد | پورحیدری، پروین و حجازی را انتخاب می کنم! طوفان فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال! علی انصاریان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم بلغارستان شد خودکشی بازیکن سابق آکادمی میلان؛ پدر بازیکن، نژادپرستی را دلیل خودکشی نمی داند رونالد دی بوئر: با این سیستم بارسلونا و تیم ملی هلند، تن کرایوف در گور می لرزد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

به گزارش طرفداری، نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است.

کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه