Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل بحرین برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت 19 به وقت محلی در ورزشگاه النجمه منامه درحالی برگزار شد که بازیکنان تمرینات شاداب و پرنشاطی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

  با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران در آستانه تیم ملی بحرین است، بازیکنان یکدست و یکصدا آماده پیروزی مقابل بحرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در طول تمرین، شادابی و نشاط حاکم بر وضعیت بازیکنان نشان از انگیزه بالا برای موفقیت در دیدار فردا شب مقابل بحرین می دهد.   بر همین اساس تمرین امروز کار گروهی بود که توسط ملی پوشان انجام شد.   کادر فنی به دقت بازیکنان را آنالیز کرده و در پی بهترین چیدمان و ارنج تیم است تا با توجه به شرایط حریف، برترین ها را روانه میدان کند.   این تمرین در شرایطی برگزار شد که درجه هوا 34 درجه سانتیگراد و رطوبت هوا نیز 57 درصد بود.   به نظر می رسد فردا شاهد بازی متفاوتی نسب به بازی هنگ‌کنگ از تیم ملی فوتبال ایران خواهیم بود.   دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین فردا شب دوشنبه از ساعت 21 برگزار می شود. انتهای پیام؛   

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی 2024» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

امیر محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشورهای ناظر هیئت هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشورهای مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشورهایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه‌مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشورهای مهمان نظرخواهی کرده و از تجربیات همدیگر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد