Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@14:55:49 GMT

آخرین فرصت هند به توئیتر

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۳۴۴

آخرین فرصت هند به توئیتر

به گزارش رویترز، طبق نامه‌ای رسمی، هند برای آخرین بار به توئیتر فرصت داده تا از قوانین فناوری اطلاعات این کشور اطاعت کند و در غیر این صورت با عواقب ناخواسته ای روبرو خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ قوانین جدید که در ماه فوریه اعلام و از آخر ماه گذشته میلادی اجرایی شده، محتوای شبکه‌های اجتماعی را هدف گرفته و شرکت‌هایی مانند فیس بوک، پیام رسان واتس اپ و توئیتر را مسئول عمل به درخواست‌های قانونی می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس قوانین جدید، شبکه‌های اجتماعی بزرگ باید مکانیسمی برای پاسخگویی به شکایات ایجاد و مدیران ارشد اجرایی جدیدی برای هماهنگی با نیروهای مجری قانون تعیین کنند.

در نامه جدید وزارت فناوری اطلاعات برای جیم بی کر، معاون شورای عمومی در ۵ ژوئن اعلام شده که این وزارتخانه در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۸ می نامه‌هایی درباره قوانین جدید به توئیتر نوشته است. اما در پاسخ‌های این شرکت نه شفاف سازی های مورد نظر وزارتخانه انجام شده بود و نه نشانی از همخوانی کامل با قوانین دیده می‌شد.

همچنین در نامه ارسالی ذکر شده توئیتر هنوز مدیر ارشد همخوانی خود را به وزارت فناوری اطلاعات هند معرفی نکرده است. از سوی دیگر مدیر پاسخگویی و کارمند بخش ارتباط با شبکه اجتماعی در مهلت تعیین شده مشخص نشده است.

چنین عدم همخوانی با قوانین عواقب ناخواسته ای را دربر دارد، از جمله احتمال آنکه توئیتر مسئول محتوای انتشار یافته شناخته شود. اما به نشانه حسن نیت برای آخرین بار به توئیتر فرصت داده می‌شود تا به سرعت با قوانین همخوانی کند.

قوانین جدید فناوری اطلاعات هند چالش‌های قانونی متعددی را دربر داشته است.

پربیننده ترین طرح مجلس در مورد فضای مجازی در آستانه تصویب واتس‌اپ صاحب امکانات جدیدی می‌ شود مخالفت کارمندان اپل با بازگشت به محل کار صفر تا صد آنچه از سرعت اینترنت باید بدانید پایداری شبکۀ ایرانسل در «صالح آباد» با وجود وقوع زلزله

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: توییتر انتخابات ۱۴۰۰ فناوری اطلاعات قوانین جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!

هواداران بایرن و رئال علیه آبی‌واناری‌ها شعاری توهین‌آمیز سر دادند.

طرفداری | هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید علیه بارسلونا شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.

به گزارش اتلتیک، کم‌تر از یک ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است.

در آستانه جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید، جو پرشوری بر اطراف استادیوم آلیانتس آرنا حاکم است و هواداران دو تیم از نقاط مختلف شهر مونیخ در حال رسیدن به محل برگزاری بازی هستند. در این میان، شعارهای مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از این شعارها حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرده‌است. تعدادی از هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید در اقدامی جنجالی، شعاری مشترک علیه بارسلونا سر دادند و باشگاه آبی‌واناری را حرام‌زاده خطاب کردند. 

همخوانی هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید:

بارسلونای حرام‌زاده!

ویدیوی ماجرا   

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند