Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی زیر 21 سال آلمان با شایستگی قهرمان یورو زیر 21 سال شد.

آلمان و پرتغال در چارچوب دیدار فینال یورو زیر 21 سال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی زیر 21 سال آلمان با تک گل انمچا پیروز شد و قهرمانی را از آنِ خود کرد. این سومین قهرمانی تیم ملی آلمان و سومین نائب قهرمانی تیم ملی پرتغال در مسابقات یورو زیر 21 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا نسبت به تیم ملی آلمان تعداد قهرمانی بیشتری در یورو زیر 21 سال دارند.

اطلاعات بازی آلمان و پرتغال تاریخ برگزاری: یکشنبه، 16 خرداد 1400 (6 ژوئن 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران رقابت: فینال یورو زیر 21 سال گلزنان آلمان: لوکاس انمچا 49' گلزنان پرتغال: - ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان آلمان و پرتغال

 

آمار بازی

 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با محمود فکری؛ زد و بندها فوتبال ایران را خراب کرد | پورحیدری، پروین و حجازی را انتخاب می کنم! طوفان فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال! علی انصاریان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم بلغارستان شد خودکشی بازیکن سابق آکادمی میلان؛ پدر بازیکن، نژادپرستی را دلیل خودکشی نمی داند رونالد دی بوئر: با این سیستم بارسلونا و تیم ملی هلند، تن کرایوف در گور می لرزد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورو زیر 21 سال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم