Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدیه دشان به صحبت های اخیر ژوزه مورینیو واکنش نشان داد. مورینیو اخیرا به تحلیل تیم های حاضر در یورو 2020 پرداخت و هر نتیجه ای به جز قهرمانی را یک شکست بزرگ برای فرانسه تلقی کرد.

به نقل از ESPN؛ مورینیو در مورد فرانسه گفته بود:

فرانسه هیچ راهی جز قهرمانی ندارد وگرنه یک مغلوب بزرگ خواهد بود. فرانسه همین حالا می تواند سه تیم سطح بالا با عنوان تیم های A و B و C به زمین بفرستد چون آنها به شکل عجیبی بازیکنان سطح بالای زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدیه دشان در پاسخ به صحبت های مورینیو گفت:

دقیقا وقتی مورینیو به تاتنهام رفت، من نیز همین فکر را در مورد او کرده بودم. هر نتیجه ای به جز قهرمانی برای مورینیو در تاتنهام همچون شکست بود. متاسفانه اوضاع برای او در تاتنهام مطابق انتظار پیش نرفت. ما نمی خواهیم از فشار مدعی اصلی قهرمانی بودن در یورو 2020 فرار کنیم. این یک واقعیت است که فرانسه مدعی قهرمانی در یورو محسوب می شود؛ به خصوص اینکه ما عنوان قهرمان جهان را نیز با خود یدک می کشیم.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با محمود فکری؛ زد و بندها فوتبال ایران را خراب کرد | پورحیدری، پروین و حجازی را انتخاب می کنم! طوفان فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال! علی انصاریان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم بلغارستان شد خودکشی بازیکن سابق آکادمی میلان؛ پدر بازیکن، نژادپرستی را دلیل خودکشی نمی داند رونالد دی بوئر: با این سیستم بارسلونا و تیم ملی هلند، تن کرایوف در گور می لرزد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای هرگز نتوانست مهاجم مورد انتظار برای اتلتیکو نشان دهد. او که از بارسا به اتلتیکو پیوست، در فصلی که برای این تیم اصلا خوب پیش نرفت و تنها برای کسب سهمیه می جنگد، نیمی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیپای آخرین بار در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند مصدوم شد و دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود ولی او دیروز به تمرینات برای بازی با مایورکا اضافه شد. دیداری که امشب برگزار خواهد شد.

سیمئونه وقتی با سوالی در مورد وضعیت مصدومیت دیپای روبه‌رو شد، پاسخی کنایه‌آمیز داد: «بله، امروز دیدم که او تمرین کرد. به هر حال چیزی به یورو 2024 نمانده و این برای او انگیزه خوبی است. به همین دلیل مطمئنم در هفته های پیش رو او با 100 درصد توانش به ما کمک خواهد کرد. همیشه وقتی یورو نزدیک می شود، برخی بازیکنان دو برابر در زمین تلاش می کنند چون می خواهند در بهترین فرم به این رقابت ها برسند.»

دیگر خبرها

  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد