Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که صهیونیست ها در صورت اشتباه محاسباتی و وارد شدن به جنگ با لبنان با آتش جهنم مواجه خواهند شد.

«حسن البغدادی» گفت: سران دشمن باید کمتر مغرور باشند و آنها بیشتر نیاز دارند تا یکی آنها را از نردبان غرور و تکبر پایین بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حزب الله اراجیف سران دشمن علیه خود را در لبنان می شنود و آنها نباید مجدداً دچار اشتباه محاسباتی شوند.

البغدادی تصریح کرد: اگر با حزب الله وارد جنگ شوند با شعله هایی از آتش جهنم مواجه خواهند شد که در خواب هم انتظار آن را نداشتند.

عضو شورای مرکزی حزب الله ادامه داد: سران اسرائیل به دلیل ماهیت تجاوزکارانه و جنایتکارانه که همواره آنها را به سوی ماجراجویی سوق می دهد، عبرت نمی گیرند و سیاست واقعی را درک نمی کنند.

البغدادی گفت: این خوی اسرائیل ما را نسبت به عقیده خود که موجودیت این رژیم به سرعت نابود می شود، امیدوارتر می کند.

کد خبر 5228728

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی اسرائیل حسن البغدادی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ایران افغانستان روسیه برجام سوریه اسرائیل جو بایدن لبنان ترکیه امام خمینی ره حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!