Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نقشه یک هندوستانی برای حضور در مراسم جشن عروسی معشوقه سابقش آنطور که او پیش بینی کرده بود پیش نرفت. پس از آنکه این مرد هندوستانی با انجام آرایش و پوشیدن لباس‌های زنانه در این مراسم حضور یافت توسط افراد حاضر در جشن شناسایی شد و مورد بازخواست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این مرد که با انجام میکاپ و پوشیدن لباس‌های زنانه و همچنین استفاده از زیور آلات سعی داشت خود را یک زن نشان دهد شناسایی شد. تعدادی از افراد حاضر در جشن عروسی که به زبان بدن (بادی لنگویج) این مرد مشکوک شده بودند با کنار زدن شالش، نقشه وی را نقش بر آب کردند. ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه‌ای را که این مرد زن نما توسط مهمانان حاضر در جشن عروسی شناسایی می‌شود نشان می‌دهد. شدت ناراحتی خانواده عروس از این اقدام مرد جوان به حدی بود که حتی یکی از اعضای خانواده عروس یک سیلی به صورت وی زد.

بیشتر بخوانید

لحظه سیلی داماد به فیلمبردار در جشن عروسی!

بنا به این گزارش در ادامه و پس از بالاگرفتن درگیری این مرد موفق به فرار از این مراسم شد. این مرد که هویتش هنوز مشخص نشده با کمک دو نفر از دوستانش که در مقابل درب محل برپایی عروسی با موتورسیکلت منتظر او بودند موفق به فرار شد. با شکایت خانواده عروس و داماد، پلیس هند تحقیقات خود برای شناسایی این مرد و همدستانش را آغاز کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن عروسی مراسم ازدواج اقدام عجیب جشن عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب اولین پیشنهاد رسمی ‏خود را به باشگاه فاینورد ارسال کرده و خواهان به خدمت گرفتن آرنه ‏اسلوت، سرمربی این تیم شد. لیورپولی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ‏بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ این مربی هلندی است. ‏

فاینورد بعد از دریافت پیشنهاد رسمی لیورپول با آن مخالفت کرده و ‏از مدیران باشگاه انگلیسی خواهان مذاکره شد. روزنامه دیلی‌میل ‏امروز فاش کرد که فاینورد در مذاکرات سخت در حال چانه‌زنی است و ‏قصد دارد در ازای واگذاری اسلوت، مبلغ مد نظرش را دریافت کند.

 در این گزارش ادعا شده که لیورپولی‌ها اسلوت را به مبلغ 10 میلیون ‏یورو می‌خواهند ولی فاینورد بر موضع خود پافشاری کرده و حاضر ‏نیست پیشنهادی کمتر از 15 میلیون یورو را قبول کند. ‏

دیلی‌میل می‌گوید فاینورد در آخرین دور مذاکرات به لیورپول اعلام ‏کرده که حاضر است برای دادن اجازه جدایی اسلوت مبلغی حدود 11 ‏میلیون یورو دریافت کند ولی با توجه به اینکه اسلوت می‌خواهد چند ‏نفر از اعضای کادر فنی‌اش را هم به آنفیلد ببرد، فاینورد اعلام کرده که ‏برای صدور اجازه این افراد هم حدود 5 میلیون یورو از لیورپول ‏می‌خواهد. ‏

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏