Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: بیش از ۴۰سال است که دشمنان ایران اسلامی چشمشان و امیدشان به این است که مردم پای صندوق‌های رای نیایند، اما مردم انقلابی ایران همواره در کنار و پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده اند و در انتخابات ۲۸خرد نیز با حضور پررنگ خود دشمن را مایوس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وظیفه شرعی همه مسئولان و مردم حضور در انتخابات است، زیرا با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح سرنوشت خود و ۴ سال آینده کشور را رقم می‌زنیم و طی چند سال اخیر در جهت رضایتمندی مردم اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در شهرستان صورت گرفته است.

جهانگیری بیان داشت: احترام به ارباب رجوع و انجام امورات مردم در دستور کار مدیران باشد و مدیران از هیچ کوششی در جهت رضایتمندی مردم کوتاهی نکنند و تمهیدات بهداشتی در جهت رعایت اصول بهداشتی در تمام حوزه‌های اخذ رای در شهرستان صورت گرفته و در تمام شعب نمایندگان بهداشت حضور دارند و بر روند اجرای نکات بهداشتی نظارت خواهند کرد.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: استامپ و اثر انگشت از انتخابات ۲۸خرداد حذف شده و در جهت دسترسی راحت مردم به شعب اخد رای و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شعبه‌های اخذ رای در شهرستان ۱۲ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با محوریت دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: در دور دوم انتخابات، ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه مشغول کار و تلاش برای برگزاری بهتر این رویداد مهم هستند.

وی گفت: همچنین در این دوره بخشی از نمایندگان فرمانداران از حوزه‌های انتخابیه سراسر استان برای کمک به برگزاری هر چه بهتر انتخابات، فراخوان شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: همانند دور اول انتخابات، در دور دوم هم ۶۴۵ شعبه خواهیم داشت که فرایند اخذ رأی را حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

وی به الکترونیکی شدن فرایند برگزاری انتخابات در دور دوم اشاره کرد و گفت: به کارگیری صندوق‌های الکترونیکی برای اخذ رأی، یک راهکار بسیار خوب، راحت و روان است که می‌تواند سلامت انتخابات را تضمین کند.

شعبانی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی لازم پیرامون شیوه اخذ رأی به شکل الکترونیکی برای مجریان انتخابات در حال برگزاری است. همچنین بسترهای لازم برای آموزش این فرایند به مردم در مکان‌های مختلف جمعیتی مانند دانشگاه‌ها، مساجد و همچنین از طریق رسانه‌ها در حال انجام است.

وی در ادامه عنوان کرد: بی گمان مردم آگاه و انقلابی شهرستان کرمانشاه همچون دور اول انتخابات، حضور باشکوه و گسترده‌ای را پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و دو منتخب باقی مانده این حوزه انتخابیه را با آرای خود تعیین خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های مختلف در ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری یک انتخابات بسیار باشکوه در حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه باشیم.

کد خبر 6098814

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه