Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،در بسته امروز، دوشنبه ۱۷خرداد خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای استان گلستان را می‌خوانید. 

صلاحیت ۳۴ داوطلب دیگر برای حضور در رقابت‌ انتخاباتی شورا‌های گلستان اجراز شد

سید محسن کاظمی دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: از ۱۵۸ نفری که صلاحیتشان احراز نشده بود و به نتیجه معترض بودند هیئت عالی نظارت صلاحیت ۳۴ نفر دیگر را تائید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: بر این اساس تعداد داوطلبان شورای شهر‌های گلستان در مجموع به یک هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

کاظمی گفت: در انتخابات شورای روستا‌های استان نیز ۷ هزار و ۴۷۴ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت هفت هزار و ۴۷ نفر تایید شد.

زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم است


قدمنان فرماندار کردکوی با بیان اینکه باید برای ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم افزود: هزار و ۸۰۰ کاربر، به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای صندوق‌های رای در نظر گرفته شده است.

او گفت: زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور از جمله رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فراهم و مکان‌های اخذ رای بازبینی شده است تا برای مردم هنگام مراجعه، مشکلی پیش نیاید.


نامزد‌ها برنامه‌های خود را به مردم توضیح دهند


محمد حمیدی فرماندار گرگان گفت: نامزد‌های شورا‌های شهر باید برای مردم شفاف کنند که چه برنامه‌هایی دارند و مردم هم در انتخاب خود دقت کنند.

حمیدی بیان کرد: باید امید و نشاط را که در مشارکت حداکثری تأثیرگذار است، در مردم ایجاد کند.

فرماندار گرگان گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که برای آینده گرگان برنامه و ایده خوب و تجربه لازم را داشته باشد تا بتواند گره‌ای از مشکلات شهر باز کند.


تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد


سرهنگ پرسا رییس پلیس فتا گلستان گفت: انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد.

او ادامه داد: طرفداران و حامیان نامزد‌ها اخبار جعلی، کذب و تخریبی را منتشر نکنند و فقط به معرفی فرد مورد نظر خود و سوابق و توانمندی وی، برابر چارچوب‌های قانونی، بپردازند.


شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های شهر‌ها و روستا‌ها


تعدادی از نامزد‌ها با نصب بنر‌های تبلیغاتی در حاشیه تبلیغ کالا و خدمات یا با موضوع قدردانی در حال تبلیغات زودتر از هنگام هستند.

انتهای پیام /م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شوراهای شهر و روستا انتخاباتی شورا نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاشانی نژاد نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان گفت : آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان آغاز شد.

او افزود : آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

کاشانی نژاد  گفت : در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: در مجموع نسبت به آزمون تیرماه پارسال ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان داریم.

کاشانی نژاد گفت: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر ، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 


دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند