Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:50:18 GMT

مخاطب جنجالی رادو در باشگاه پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۱۲۶

مخاطب جنجالی رادو در باشگاه پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود تصمیم به ترک تمرینات پرسپولیس بازگشت به زادگاه خود شد.

رادو که در فصل جاری همچون چهار سال گذشته روی نیمکت سرخپوشان دوخته شده بود به دلیل بدهی خود از سال گذشته و فصل جاری تصمیم به ترک باشگاه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از رفتن به کرواسی مصاحبه‌هایی را علیه مدیران باشگاه و در رأس آنها جعفر سمیعی کرد تا هواداران این تیم را در جریان مشکلات خود قرار دهد.

دروازه بان دوم سرخ‌ها قبل از ترک ایران سه جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه برگزار می‌کند که در یکی از این نشست‌ها سمیعی نیز حضور داشته است. در این جلسات وعده‌های متعددی درباره زمان پرداخت بدهی باشگاه به رادو ارائه می‌شود که هیچ یک عملی نشده و همین موضوع باعث عصبانیت دروازه‌بان کروات پرسپولیس می‌شود.

عصبانیتی که در گفتگویش با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه نیز بروز پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا بحث بین طرفین بالا بگیرد.

شکوری که قصد داشت وعده جدیدی را بابت پرداخت طلب‌های رادو بدهد با صحبت‌های خود، کار را به ترک باشگاه از سوی رادو و در ادامه نوشتن نامه فسخ قرارداد از سوی این دروازه‌بان می‌کند.

او که هنوز نامه فسخ خود را به فیفا ارسال نکرده است در نامه خود به باشگاه خواستار عذرخواهی رسمی باشگاه در قبال خود شده و مطالبات کامل فصل گذشته به همراه این فصل را می‌خواهد.

مبلغی که حدود ۲۵۰ هزار دلار تا کنون است و سرخ‌ها توان پرداخت آن را فعلا ندارند تا حضور این بازیکن منوط به موافقت وی با وعده‌های جدید مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه در گفتگو مدیر برنامه‌هایش باشد.

کد خبر 5228756

منبع: مهر

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ تیم فوتبال پرسپولیس ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال هنگ کنگ لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال بحرین دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران بحرین فوتسال تیم ملی فوتسال ایران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا ترکیب پرسپولیس را برای دیدار با سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!