Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس بیمارستان الغدیر ابهر، از راه‌اندازی اتاق زایمان بدون درد در این بیمارستان خبر داد.

یدالله محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیمارستان الغدیر بزرگ‌ترین بیمارستان‌های ابهر است، اظهار کرد: در این بیمارستان با استفاده از ظرفیت داخلی اتاق زایمان بدون درد و با تجهیزات کامل (طبق استاندارد) آماده و از هشتم خردادماه در حال ارائه خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطالبات شهروندان ابهری در این‌ حوزه، ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم به راه‌اندازی اتاق زایمان بدون درد در بیمارستان الغدیر ابهر و با پیگیری‌های انجام شده، راه‌اندازی این بخش به منظور رفاه حال مادران باردار در بلوک زایمان بیمارستان الغدیر ابهر با همه تجهیزات و امکانات استاندارد در این مرکز محقق شد و در حال ارائه خدمت به مراجعان و مادران باردار است.

این‌ مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر بلوک زایمان بیمارستان الغدیر ابهر فعال و در حال ارائه خدمت به مادران باردار است، اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا، تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مادران باردار و نوزادان در این بخش اندیشیده شده است.

رئیس بیمارستان الغدیر ابهر با اشاره به میانگین زایمان‌ها در این بیمارستان، خاطرنشان کرد: در بخش بلوک زایمان بیمارستان الغدیر، به‌ طور میانگین ماهانه ۱۰۰ تولد انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان زایمان مادران باردار بیمارستان الغدیر ابهر مادران باردار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد