Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:31:07 GMT

وضعیت انبار کالاهای اساسی در زنجان چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۳۴۶

وضعیت انبار کالاهای اساسی در زنجان چگونه است؟

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر به لحاظ موجودی کالاهای اساسی، بازار در ثبات است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ثبات وضعیت اقلام اساسی در بازار هستیم و هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین قند، شکر، روغن و برنج وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت تامین و توزیع برنج در استان، افزود: برنج هندی به میزان ۱۰۰۰ تن تامین و در حال توزیع است؛ به طوری که هم‌اکنون برنج به میزان مورد نیاز هر خانوار در فروشگاه‌های بزرگ موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: برنج تایلندی نیز به میزان ۶ تن به قیمت ۱۱ هزار تومان تامین و در بین اقشار کم‌درآمد و جامعه هدف توزیع شد. همچنین ۲۳۴۰ تن شکر تاکنون در استان توزیع شده است. علاوه بر این ۴۰ تن گوشت منجمد تامین و توزیع شده که درخواست شده حداقل ۲۰۰ تن دیگر نیز به استان تخصیص یابد.

فغفوری، از تولید قند بیش از ۳ برابر نیاز استان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ۳۰۰۰ تن قند از طریق اتحادیه خوار و بارفروشان و فروشگاه‌های بزرگ عرضه شده است و خوشبختانه در استان شاهد فعالیت بالای کارخانه‌های قندریزی هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، در رابطه با وضعیت روغن در بازار، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰۰ تن روغن از طریق شرکت‌های پخش، اتحادیه خوار و بارفروشان و فروشگاه‌های بزرگ به بازار تزریق شده که ۲۸۸ تن از این میزان از شرکت روغن‌نباتی جهان تامین شده است.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد بازاری با ثبات بیشتر در استان هستیم، خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش و پیگیری کنند. سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی بوده و افراد می‌توانند شکایات خود را از طریق سایت http://۱۲۴.ir نیز به بازرسان سازمان گزارش دهند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان انبار کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی