Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا افشین رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص احیاء معادن راکد گفت: در خراسان رضوی ۹۵۰ پروانه بهره برداری معادن وجود دارد. در سال گذشته تعداد پروانه بهره برداری فعال و نیمه فعال در استان حدود ۵۰۰ عدد بوده است.

او درباره وضعیت فعالیت معادن در خراسان رضوی در سال ۹۸ افزود: همچنین در سال ۹۸ تعداد پروانه بهره‌برداری معادن فعال و نیمه فعال در استان حدود ۳۴۰ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ حدود ۱۰۰ معدن در استان تولید‎شان از صفر افزایش داشته است و از حالت غیر فعال به حالت نیمه فعال یا فعال درآمدند.

بیشتر بخوانید

۴۸۰معدن راکد خراسان رضوی به مزایده گذاشته می‌شود


افشین بیان کرد: تعداد معادن فعال در سال ۹۹ رشد داشته است. در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ افزایش معادن فعال حدود ۱۶۰ واحد بوده است.

 او در رابطه با اشتغال‌زایی این ۹۵۰ پروانه بهره برداری معدنی در استان تصریح کرد: این تعداد پروانه بهره بردای معادن در خراسان رضوی موجب اشتغالزایی مستقیم برای ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر شده است.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معادن خراسان رضوی سازمان صنعت و معدن بهره برداری از معادن پروانه بهره برداری خراسان رضوی سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی