Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: فعالان جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب مازندران با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، هماهنگی بین این جریان و همه گروه‌های مذهبی و سیاسی را برای پرشورکردن فضای انتخاباتی ضروری دانستند.

به باور آنها حور گسترده پای صندوق رأی و انتخاب آرمان مشترک شهدا و حضرت امام راحل بوده و باید با مشارکت پرشور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکینه مرادیان از جمعیت زنان فرهیخته مازندران با بیان اینکه حضور حداکثری و انتخاب اصلح را باید داشته باشیم، افزود: باید همه پای کار بیاییم وگرنه گرفتار مسائلی سال‌های قبل خواهیم شد.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با عنوان اینکه باید نیروهای انقلابی را روانه شوراها کنیم، اظهار داشت: باید بین نیروهای انقلاب ائتلاف و هماهنگی لازم داشته باشیم زیرا حضور بانوان سبب افزایش و گسترش مشارکت شویم.

وی تشکیل گروه‌های مجازی برای پرشورکردن فضای انتخابات و پای کارآمدن بروبچه های مذهب برای نظارت فضا را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: پیام مقاومت، شهدا، حضرت امام راحل و ایجاد مقدمات ظهور با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و انتخابات محقق می‌شود.

نقش آفرینی بانوان برای پرشورکردن فضای انتخابات

مرادیان با اشاره به اثرگذاری بانوان درخانه و جامعه گفت: بانوان می‌توانند سبب پرشورکردن فضای انتخاباتی در جامعه شوند و نباید با صندوق‌های رأی قهر کرد.

مسئول جمعیت زنان فرهیخته مازندران تصریح کرد: حرف حضرت امام و مقام معظم رهبری حضور باشکوه در انتخابات است و باید معیارهای رئیس جمهور خوب و شایسته را براساس کلام قرآن و فرمایشات مقام معظم رهبری مدنظر قرار دهیم.

محمدحسین صفریان دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری و هدایت مردم به سمت مسائل اصلی و فرعی را وظیفه فعالان فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: اکنون نوبت اثرگذاری فعالان فرهنگی است.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه باید هشدارها و فرمایشات مقام معظم رهبری را جدی گرفت، افزود: متأسفانه شاهد اوضاع نابسامان در جامعه هستیم و برای رفع این مسائل باید به فرمایشات رهبری توجه کنیم.

وی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری امر به تواصی کرده‌اند، ادامه داد: امروزه ۱۱۱ روستای استان مازندران از نظر داوطلبان شوراها به حدنصاب برای انتخابا نمی‌رسد و این مسئله جای نگرانی است.

صفریان با اشاره به اینکه مقام رهبری به زنجیره تواصی سفارش کرده‌اند، تصریح کرد: امروز وقت میدان آمدن در لیله القدر انتخابات است و یکی از مسائل مهم اضمحلال جریان ناکارآمد غرب زده است.

راهکارهایی برای پرشورکردن فضای انتخاباتی

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روش و مدل اجرای تریبون آزاد محلی، تاتر و نمایش‌های خیابانی در محلات، رابطان رسانه‌های محلات را ازجمله روش‌ها برای پرشورکردن فضای انتخاباتی بیان کرد.

بلال زاهدی مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مازندران نیز بابیان اینکه ارکان و عناصر فرهنگی و انقلابی استان پرشور پای کار هستند، افزود: مهمترین خطری که اکنون احساس می‌شود حس خود قهرمان پروری قبل از شروع مسابقات است هرچند نباید حسی خودکم بینی داشت.

وی افزود: هدایت مردم به سمت مسائل اصلی جزو مطالبات مهم است و مسائل و معیشت مردم از جمله آن به شمار می‌رود.

وی ارتباطات چهره به چهره، تریبون آزاد در محلات و روستاها را مهم دانست و گفت: کارناوال هدایت و روشنگری توسط شبکه طلاب و مداحان و چهره‌های مشهور را از جمله نیازها و راهکارها است.

زاهدی توجه به نظام مسائل محلات و مناطق مختلف را امری ضروری دانست و گفت: هر منطقه از مازندران اولویت‌ها و نظام مسائل خاص خود را در دارد و باید یک تیم نخبگان، نظام مسائل و بسته مطالبات مردمی را احصاء کند و جریان انقلاب درپی رفع این مسائل باشد.

مسئول بسیج مداحان با اشاره به اوضاع نابسامان بورس و دیگر مسائل گفت: ما ناظر به فرمایش مقام معظم رهبری، مکلف به حضور حداکثری مردم در پای انتخابات هستیم.

وی گفت: جریان مذهبی و فرهنگی باید از فرصت‌های پیش روی برای تبیین گفتمان حضرت امام و ترویج برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنند.

محمدحسین طبرستانی از هیئت یافاطمه زهرا (س) برپایی تجمع‌هایی با محوریت رأی اولی‌ها و دانش آموزان را برای تبیین و حضور گسترده در انتخابات مهم دانست و گفت: در حال حاضر فضای موجود در مناطق مختلف غیرانتخاباتی است.

وی با اشاره به مشکلات مردم و از دست دادن سرمایه‌های مردم در بورس گفت: باید زمینه‌های دلسردی مردم را از بین برد و باید نسبت به رفع مشکلات دغدغه مند باشیم.

وی با اظهار اینکه مردم سال ۱۴۰۰ نیازها و مشکلات خاصی را دارند، گفت: متأسفانه دولت عامل بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی است و مردم دغدغه‌های زیادی دارند.

باید از شبکه‌های موثران را شناسایی کنیم و از اثرگذاری آنان برای افزایش میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده کنیم

طبرستانی با اینکه هشت سال گذشته با آسیب‌های زیادی روبرو شدیم، گفت: باید از شبکه‌های موثران را شناسایی کنیم و از اثرگذاری آنان برای افزایش میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده کنیم.

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت عظیم بانوان در مازندران خواستار بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح شد و گفت: برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها نیز می‌تواند در آشناسازی افراد جامعه و خانواده‌ها مؤثر باشد.

وی راهکارهای حضورحداکثری مردم در پای صندوق رأی و انتخاب اصلح را مهم دانست و گفت: بهره گیری از عبارت‌های انگیزشی و گفتمانی را ترویج فضای انتخابات امری مهم است و باید از فرصت فضای مجازی در این بخش استفاده کرد.

شمارش معکوس برای حماسه ۲۸ خردادماه آغاز شده و تجربه سال‌ها حضور نشان می‌دهد که مردم دیار علویان در بزنگاه‌های تاریخی با حمایت از آرمان ولایت فقیه و با مشارکت پرشور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، برگ زرینی را رقم خواهند زد.

کد خبر 5227831

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری انتخابات 1400 تبلیغات اسلامی مازندران انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد آمار کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها سالروز رحلت امام پای صندوق های رأی مردم در پای صندوق مقام معظم رهبری دانست و گفت حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد