Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:32:03 GMT

درخواست تعطیلی سه روزه اداره‌های هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۸۴۹

درخواست تعطیلی سه روزه اداره‌های هرمزگان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی رئوفی یکشنبه شب در نشست فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بندرعباس افزود: متاسفانه درپی سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری ها ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان به حد اشباع رسیده است که امکان خدمات رسانی مطلوب به بیماران را با مشکل روبرو می‌کند.

وی بیان داشت: در شرایط کنونی برای عبور از شرایط بحرانی و حاد کرونایی در هرمزگان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهم‌ترین راه مبارزه با این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت در خانه ماندن در شرایط فعلی بهترین راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کمک به کارکنان ایثارگر بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری است.

رئوفی همچنین از دورکاری دو سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه های اجرایی در سراسر استان هرمزگان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان، تنها یک سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه های اجرایی استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و دوسوم کارکنان باید دورکار باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هرمزگان ویروس کرونا درخواست تعطیلی ستاد مقابله با کرونا تعطیلی ادارات انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود