Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در مورد تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی داوطلبین برخی از داوطلبین و گروه‌های سیاسی در استان مرکزی تذکر داد.

در متن این نامه آمده است: حسب گزارشات و مستندات واصله و اطلاع منابع موثق مشاهده شده است بعضی لیست‌های جمعی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تحت عنوان تشکل‌های سیاسی و ائتلاف‌های صنفی و گروهی تهیه و در فضای مجازی باز نشر شده است که این امر مطابق بند ۱۱ ماده ۶۳ آئین نامه اجرای انتخابات شورای اسلامی شهر مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تبلیغاتی خارج از مهلت مقرر قانونی مصداق تخلف قانونی و تبلیغات زودهنگام و قابل پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه تاکید شده است: برای پیشگیری از بروز هرگونه تخلف و تبلیغات زودرس و ایجاد فضای برابر و عادلانه برای تمامی داوطلبین مقتضی است تمهیدات لازم از طریق هیئت‌های اجرایی در استان مرکزی به عمل آید.

کد خبر 5228831

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان مرکزی علی اکبر کریمی اراک انتخابات 1400 تخلفات انتخاباتی انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها سالروز رحلت امام استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه