Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@02:47:28 GMT

تاکتیک ویژه اسکوچیچ برای شکست بحرین

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۶۴۳۰

تاکتیک ویژه اسکوچیچ برای شکست بحرین

تیم ملی امشب در شرایطی به مصاف بحرین می رود که ممکن است حریف از هر حربه ای برای پیروزی در این دیدار استفاده کند. حریفی که معرف فوتبال بحرینی در منطقه ی آسیا بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزگاری هر تیمی در فوتبال وقت کشی می کرد با فوتبال بحرینی تشبیه می شد. به هر صورت از تیمی که با لابی قوی میزبانی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفت و بازی های ایران را به یک استادیوم قدیمی با زمین نامناسب برد و بازی ها را در ساعت های گرم برگزار می کند هر کاری بر می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که آن کارها منجر به پیروزی دوباره در برابر ایران و در نهایت صعود به دور دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ شود. 

اما به نظر نمی رسد این حربه ها و تکرار آن در بازی امشب که دور از ذهن نیست نگرانی ای برای تیم ملی فوتبال ایران به همراه داشته باشد. به این دلیل که اسکوچیچ مربی آرام و خونسردی است و این حس را به بازیکنان تیم ملی هم منتقل کرده است. آرامش و حفظ آرامش در همه ی دقایق بازی؛ از دقیقه یک تا دقیقه ی نود نه بلکه تا زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی ندمیده باید ادامه داشته باشد. این مورد تاکید اسکوچیچ در تمرینات روزهای اخیر بوده و بارها و بارها به ملی پوشان یاد آوری شده. نکته ای که در القای آن کریم باقری هم به سرمربی تیم ملی کمک کرد. 

در بازی امشب ایران می خواهد بدون توجه به حاشیه ها فوتبال خود را باز کند و اگر هم درگیری ایجاد شد وارد درگیری نشود و قضاوت داخل زمین را به داور بازی محول کند. این بهترین ایده و تاکتیک است و آنوقت است که تیم ملی به سبب فوتبال بهتری که به نسبت میزبان ارایه خواهد داد، می تواند یک برد شیرین و دلچسب را تجربه کند. اما ورود به بازی هایی که شاید بحرینی ها پیاده کنند می تواند تمرکز را از تیم ملی بگیرد و حتی منجر به اتفاقاتی شود که نتیجه بازی را به سود بحرین رقم بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین