Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پروتکل‌های بهداشتی به‌محض ورود کشتی‌گیران به لهستان اجرا می‌شود. پیرو همین برنامه بهداشتی و مراقبتی، هنگام ورود تیم اعزامی کشورمان به هتل محل اقامت کشتی‌گیران و تیمها، ازاعضای کاروان ایران نیز آزمایش کرونا به‌عمل آمد که خوشبختانه نتایج تست تمام اعضای تیم اعزامی کشورمان منفی بود.

براساس برنامه اعلام شده مسابقات، صبح فردا (سه‌شنبه ۱۸ خرداد ) مراسم قرعه‌کشی و وزن‌کشی پنج‌وزن نخست ۵۷، ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلو برگزار می‌شود و ازساعت۱۱ به‌وقت محلی (۱:۳۰ دقیقه به‌وقت ایران) محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی نمایندگان کشورمان در ۹۷ کیلو کشتی می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکارهای پنج وزن دوم و پایانی۶۱، ۶۵، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلو نیز روزچهارشنبه برگزار می‌شود که رضا اطری در ۶۱ کیلو، یونس امامی و مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ کیلو، امین طاهری و امیرحسین زارع هم در ۱۲۵ کیلو به‌میدان می‌روند. 

بعداز خاتمه این رقابتها، تکلیف ملی‌پوشان ۳ وزن ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوی اعزامی کشورمان به المپیک ۲۰۲۱ توکیو نیز روشن می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد

اسماعیل رستمی،مدیر کل حج و زیارت استان قم در حاشیه همایش حجاج قمی کاروان‌های حج تمتع در ورزشگاه حیدریان گفت: ۲۳۹۹ نفر در قالب ۱۹ کاروان از قم به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعزام حاجیان از ۲۳ اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: میانگین سن حجاج در قم ۵۷ سال است و ۵۵ درصد حجاج قمی، خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده استونی را آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد