Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:03:28 GMT

مردان سرزن در انتظار نشانه گیری دروازه بحرین (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۶۵۰۴

یکی از ایده هایی که امشب می تواند به تیم ملی برای پیروزی در برابر بحرین کمک کند استفاده از ضربات ایستگاهی است. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جدا از ارسال کننده های خوبی که دارد؛ در جناح راست علیرضا جهانبخش و در جناح چپ احسان حاج صفی در نوک خط حمله از مهاجمانی بهره می برد که قدر این توپ ها را می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی که این فصل موفق به ثبت 16 گل به نام خود در لیگ برتر پرتغال شده و سردار آزمون که 19 گل در لیگ برتر روسیه به ثمر رسانده است. این ها به کنار؛ تیم ملی روی ضربات ایستگاهی توسط دیگر سرزن ها هم می تواند دروازه ی تیم بحرین را نشانه گیرد. احمد نورالهی می تواند یکی از این بازیکنان باشد. شجاع خلیل زاده و حتی محمد حسین کنعانی زادگان که اگر در ترکیب به میدان بیاید. اگر قرار باشد او جای خود را به مرتضی پورعلی گنجی هم بدهد این مدافع هم سرزن است. 

 

تیم ملی در روزهای اخیر و در تمرینات ضربات ایستگاهی را به دفعات تمرین کرده است. هم دفاعی و هم تهاجمی. این اتفاق خوبی است. حتما در این بازی ضربات ایستگاهی متعددی نصیب تیم ملی خواهد شد به این خاطر که ایران در ترکیب از بازیکنان خلاق و پا به توپی بهره می برد و آنها می توانند خطا بگیرند. تراکم بازیکنان بحرین در منطقه ی یک سوم دفاعی شاید به ایران اجازه استفاده از فضاها را برای بازی ترکیبی در عمق خط دفاعی حریف برای رسیدن به گل را ندهد و منجر به قطع پاس های آخر شود که در اینجا استفاده از ضربات ایستگاهی به کمک تیم ملی خواهد آمد و می تواند همین ضربات رای به برتری ایران در برابر بحرین دهد. مهم نیست گلی که به تیم بحرین می زنیم با چه شیوه ای است؛ مهم برتری در برابر بحرین و کسب سه امتیاز است. استفاده از ضربت ایستگاهی و شوت از راه دور در برابر تیم هایی که در منطقه ی یک سوم دفاعی متراکم بازی می کنند از ایده های خوب برای رسیدن به گل است. می توانیم به این اتفاق در بازی امشب خوشبین باشیم چرا که تیم ملی همه راه ها را برای شکست تیم ملی بحرین تمرین کرده است.  از جمله استفاده از ضربات ایستگاهی.

 

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران ضربات ایستگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه

اقدام بی‌سابقه مقاومت اسلامی بحرین در هدف قرار دادن ساختمان شرکت حمل‌ونقل «تراک نت» و نیز اهداف حیاتی دیگر در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی نشان می‌دهد معادلات منطقه غرب آسیا پس از گذشت ۲۱۰روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی به سمت قطب‌بندی‌های اجتماعی و انقلابی جدیدی پیش می‌رود؛ مسئله‌ای که امروز آن را در کشوری همانند بحرین شاهد هستیم که به‌عنوان شریک اقتصادی و راهبردی رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۲۰ و پس از پیمان ابراهیم قراردادهای بسیاری با این رژیم منعقد کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن هانی‌زاده، کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در یادداشتی با این مقدمه نوشت: بحرین یکی از چهار کشور عربی پس از امارات متحده عربی، سودان و مراکش است که در سال‌های اخیر روابط خود را با رژیم صهیونیستی در سطح عادی‌سازی گسترش داده است. 
این کشور حتی در ماه‌های گذشته همسو با سیاست‌های تل‌آویو و واشنگتن، در حمایت از جنایات اسرائیل در غزه سیاست سکوت و پشتیبانی از تل‌آویو را در پیش گرفته بود اما امروز جریانی در بحرین ایجاد شده که پایه آن از سال ۲۰۱۲ میلادی (پس از سرکوب اعتراضات بحرین در سال ۲۰۱۱) شکل گرفته و برای مقابله با اقدامات ظالمانه و استبدادی حکومت آل‌خلیفه علیه شیعیان، فعالیت‌های سیاسی و مسلحانه زیادی را انجام داده است.
امروز محور مقاومت در منطقه غرب آسیا شامل گروه‌های مقاومتی است که در کشورهایی که دارای شاکله‌های اجتماعی و مذهبی ویژه‌ای هستند شکل می‌گیرد؛ مواردی که در بیش از هفت ماه گذشته در کشورهای لبنان، عراق، سوریه و یمن شاهد آن بودیم، اما شکل‌گیری گروه مقاومت در کشوری همانند بحرین که دارای فضای سیاسی بسته و استبدادی است نشان می‌دهد جایگاه محور مقاومت در سطح جهان در حال گسترش است. 
هرچند مردم بحرین به دلیل حاکمیت استبدادی سال‌ها از مسئله فلسطین و اسرائیل دور ماندند و در مقاطعی دچار گسست و شکاف شدند، اما اقدامات اخیر مقاومت اسلامی بحرین نشان می‌دهد مردم در این کشور وارد فضای مقاومتی شده‌اند و با توجه به ساختار جمعیتی که در جزیره وجود دارد به نظر می‌رسد این کشور می‌تواند یکی از کشورهایی باشد که معادلات منطقه‌ای را به نفع مقاومت تغییر می‌دهد.
شکل‌گیری مقاومت اسلامی در بحرین می‌تواند چندین پیام برای حاکمان آل‌خلیفه و حتی دیگر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در حاشیه خلیج‌فارس داشته باشد.
نخستین نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، موقعیت مهم جغرافیایی بحرین است. بحرین به عنوان یکی از چهار کشور عربی و نیز جزو متحدان نزدیک عربستان سعودی در منطقه خلیج فارس محسوب می‌شود که از طریق پیمان ابراهیم در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت و از طرفی دیگر، این کشور برای آمریکا به‌عنوان یک پایگاه نظامی کلیدی به حساب می‌آید. 

منامه، پایتخت بحرین، میزبان مقر ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده است، پس شکل‌گیری هر نیروی مردمی در بستر مقاومت نه تنها می‌تواند برای حاکمان استبدادی بحرین آسیب‌زا باشد بلکه در آینده حضور نظامی آمریکا در منامه را با مشکل مواجه خواهد ساخت.

دوم اینکه بحرین تنها کشور عربی بود که به ائتلاف آمریکایی - انگلیسی ملحق شد که در ماه دسامبر (در ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی) برای مقابله با اقدامات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ شکل گرفت، اما حالا به نظر می‌رسد با شروع فاز جدید اقدامات گروه مقاومت اسلامی بحرین به عنوان یکی از جدیدترین شاخه‌های محور مقاومت در منطقه باید منتظر تحولات تازه‌ای در این کشور، به عنوان یکی از متحدان راهبردی رژیم صهیونیستی باشیم. 
این درحالی است که گردان‌های الاشتر بحرین با انجام یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی از خاک عراق، اعلام گشایش جبهه جدیدی در نبرد محور مقاومت علیه اسرائیل کرد که این نشان‌دهنده پنجمین جبهه گشوده شده توسط نیروهای ائتلاف محور مقاومت همسو با مقاومت فلسطین از زمان آغاز جنگ غزه تا امروز بوده است. 
امروز مردم بحرین به‌خوبی متوجه نفوذ رژیم صهیونیستی در میان کشورهای اسلامی خلیج‌فارس به‌خصوص بحرین شده‌اند و اعلام موجودیت گردان‌های الاشتر(بسیج مردمی بحرین) ضربه سهمگین دیگر بر پیکره رژیم صهیونیستی در میان کشورهای همسو و همراه آن در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا