Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد‌های مردمی ثمر آیت الله رئیسی حضور حداکثری مردم در انتخابات را از اهداف این ستاد دانست و گفت: شناختی که بر آیت الله رئیسی داریم ایشان با تشویق مدیران به کار جهادی، موانع را از سر راه بر می‌دارند. دلیل عقب ماندگی غفلت از امر، ولی فقیه است، در طول سال‌ها هر زمان به مشکل برخوردیم ریشه اش به عدم توجه به فرمایشات، ولی فقیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» خبرگزاری میزان - حبیب الله امیری و حسین بیات در نشست خبری عصر روز یکشنبه ۱۶ خرداد ماه به بررسی اهداف این ستاد پرداختند.
حبیب الله امیری حضور حداکثری مردم در انتخابات و کیفیت عملکرد نماینده اصلح را از اهداف این ستاد دانست و گفت: «مقام معظم رهبری فرموده اند: شما‌ها خطاب به نخبگان، فرهیختگان به اهل علم تلاش می‌کنید ولایت پذیری، عدالت خواهی، مبارزه و پیشگیری از فساد را همچنین کرامت انسانی را و عمران و آبادانی سرزمین اسلامی، وفاداری به امنیت و پیشرفت کشور را تبدیل کنید به مطالبه عمومی جامعه، مردم مطالبه گر باشند از این جنس با رعایت قانون و اخلاق. طبق این فرمایش به عنوان بستر جامعه اسلامی که مردمی است و انقلاب اسلامی که یک انقلاب صد درصد مردمی است مردم به عنوان وارثان انقلاب بیایند بر روی رفتار نمایندگان خود اثر بگذارند و نمایندگان محترم مطالبه گر باشند، مطالبه‌ای که از جنس ولایت پذیری، عدالت پذیری و پیشگیری از وقوع فساد با کرامت انسانی و امنیت جامعه باشد. مطالبه مردم از طریق نمایندگان مردم یک روش قانونی و شناخته شده و مورد تایید قانون است.»   وی درادامه به فلسفه ورودی ستاد ثمر اشاره داشت و بیان کرد: «فلسفه ورودی ثمر این است که با کمک خداوند و با اتحاد، سرزمین اسلامی خود را آباد می‌کنیم.   امیری تاکید کرد: طبق فرمایش حضرت آقا که فرمودند: پیشگیری از فساد اولا بر مبارزه است. آیت الله رئیسی در عرصه مبارزه با فساد وارد شدند و کار‌های ارزشمندی را انجام دادند. سال جدید، سال ظهور اراده هاست با ولایت پذیری و تکیه بر داشته‌های سرزمین مان موانع را به یاری خدا از سر راه بر می‌داریم.   وی افزود: شناختی که بر آیت الله رئیسی داریم ایشان با تشویق مدیران به کار جهادی، موانع را از سر راه بر می‌دارند. البته فراموش نکنید دلیل عقب ماندگی غفلت از امر، ولی فقیه است، در طول سال‌ها هر زمان به مشکل برخوردیم ریشه اش به عدم توجه به فرمایشات، ولی فقیه بود.»
امیری گفت: این نشست با سخنان حسین بیات دبیر فعالین اقتصادی ستاد انتخاباتی ثمر ادامه یافت. این فعال اقتصادی رونق اقتصاد و تولیدات خوب را عامل پیشرفت اقتصاد جامعه دانست و گفت: «تا کنون عضو هیچ جناحی نبوده و نخواهم بود.   وی گفت: امروز به عنوان یک فعال اقتصادی در این نشست شرکت کردم معتقدم اجرای عدالت از قوه مجریه شروع می‌شود، اگر قوانین وضع شده درست اجرا شود و شفاف سازی شود و با فساد و رانت و قاچاق کالا مبارزه شود رونق اقتصادی را شاهد خواهیم بود. ما در مسیری هستیم که قدرت‌های خارجی دست به دست هم دادند تا مانع چرخش چرخ‌های اقتصاد کشورمان شوند.   امیری بیان کرد: جوانان ما امروز افسرده هستند، مردم ما شعار‌های بسیاری شنیده اند که عملی نشده است. پیر‌ها و جوانان ما به سمت بی تفاوتی رفتند چرا که سالهاست با مشکلات خرد و کلان بسیاری روبرو هستند که حل نشده است. ما به طور مداوم در پیچ‌ها و تنگنا‌ها هستیم.   وی گفت: آنچه فساد و اختلاس نامیده می‌شود باعث شده تا اعتماد مردم از بین برود، باید تریبون‌ها را از دست افراد نامسئول گرفت تا اعتماد مردم جلب شود. بهبود روابط با کشور‌های خارجی و رونق صادرات باعث می‌شود تا چرخه اقتصاد به حرکت در آید، ورود بخش خصوصی و جذب سرمایه داران اقتصادی قطعا درچرخش اقتصاد نقش مهمی خواهد داشت.»   بیشتر بخوانید:  آیت‌الله رئیسی به اتهامات آقایان مهرعلیزاده و همتی پاسخ می‌دهد   انتهای پیام/  برچسب ها: رئیسی انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیسی انتخابات 1400 سر راه آیت الله رئیسی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان