Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان خوزستان گفت: امروز وضعیت اقتصاد کشور به دلیل بی تدبیری دولت روحانی مطلوبی نیست و آقای رضایی دنبال نجات اقتصاد کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، درویشعلی کریمی مسئول ستاد دکتر محسن رضایی در خوزستان با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم  اظهار داشت:ستادهای آقای رضایی در شهرها و بخش‌های خوزستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهرهای خوزستان و برخی بخش‌های خوزستان بیش از 40 ستاد مردمی برای آقای دکتر رضایی تشکیل شده است، افزود: در این ستادها علاوه بر کادر اجرایی، شورای راهبردی سیاست‌گذاری، اجرایی متشکل از اساتید و نخبگان تشکیل شده است.

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در خوزستان با بیان اینکه علاوه بر ستاد مردمی، 28 کمیته تخصصی در ستادهای شهرستانی تشکیل شده است، درباره علت حضور دکتر رضایی در صحنه انتخابات اظهار داشت: امروز وضعیت اقتصاد کشور به دلیل بی تدبیری دولت روحانی مطلوبی نیست و آقای رضایی دنبال نجات اقتصاد کشور است.

کریمی با بیان اینکه رضایی برنامه ویژه اقتصادی برای تحول کشور و بهبود وضعیت دارد و این برنامه از سوی نخبگان و دانشگاهیان تهیه شده است، گفت: در دولت آقای رضایی و در کابینه ایشان از اقوام؛ سلایق مختلف و زنان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به مناظرات انتخاباتی گفت: متاسفانه آقایان همتی و مهرعلیزاده به جای ارائه برنامه به رفتارهای پوپولیستی دست زدند. امروز این جریان غربگرا برای فرار از کارنامه سیاه خود دست به شانتاژ بازی می‌زند.

تحلیلی بر اولین مناظره انتخاباتی| چگونه همتی در اولین مناظره خود را به حاشیه راند!فعال سیاسی اصلاح‌طلب: مهرعلیزاده باید از مردم و آقای رئیسی عذرخواهی کند/ برنده مناظره امشب رئیسی بوددرخواست مجدد سعید جلیلی از همتی برای مناظرهقاضی زاده در اولین مناظره انتخاباتی: دولت زانویش را از روی گردن مردم بردارد/ یک اقتصاد رانتی- غارتی ایجاد شده است

وی با بیان اینکه جریان غربگرا دنبال ایجاد حاشیه و فرار از پاسخگوی است، ادامه داد: این جریان بانی وضع اسفناک امروز کشور است و باید توضیح دهند چگونه سرمایه مردم را در بورس به هدر دادند و اقتصاد کشور را به روز سیاه نشاندند.

کریمی با بیان اینکه جریان غربگرا به جای پاسخگویی و ایجاد فضای منطقی در مناظرات دنبال ایجاد بداخلاقی و تهمت به نامزدها بودند، افزود: این فضا و این رفتارها متناسب با آداب مناظره نیست.

وی با بیان اینکه مناظرات لازم است به شکل تخصصی و با ارائه وقت کافی صورت گیرد، تصریح کرد:  نبود وقت کافی سبب می‌شود نامزدها نتوانند بهتر برنامه خود را ارائه می‌دهند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م/‌341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکیل شده محسن رضایی اقتصاد کشور آقای رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: قریب به ٢ میلیون و چهارصد هزار نفر از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵٠ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ٢ میلیون نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خوزستان تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

رضایی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند. وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های عزیز اشاره کرد که به صورت ٢۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شدند و آن دسته از افرادی که قبلا بیمه بودند به صورت اتوماتیک بیمه آنها تا پایان فروردین ١۴٠۴ تمدید شدند.

رضایی گفت: افرادی که جز دهک‌های ۶ تا ٩ هستند نیز از تخفیفات ویژه‌ای بین ۵٠ تا ٨٠ درصد بعد از استحقاق سنجی توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعلام دهک به سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شده و افرادی که جز دهک ١٠ می‌باشند با پرداخت کل حق بیمه مصوب می‌توانند از خود را بیمه نمایند.

دیگر خبرها

  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟