Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا ترقی در خصوص احتمال کناره‌گیری کاندیداهای اصولگرا به نفع ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: بنا نیست کاندیدایی به نفع آقای رئیسی کناره‌گیری کند. سعید جلیلی نیز بنا ندارد که از انتخابات کناره‌گیری کند و در صحبت‌های اخیر او نقطه نظری دال بر اینکه بخواهد کناره‌گیری کند ندیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به این که موقعیت رئیسی در میان نامزدها به لحاظ پایگاه اجتماعی جلوتر است و فاصله قابل توجهی با سایر نامزدها دارد، فکر نمی‌کنم بابت خورد شدن آرا جای دغدغه و نگرانی وجود داشته باشد.

حمیدرضا ترقی در خصوص احتمال کناره‌گیری کاندیداهای اصولگرا به نفع ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: بنا نیست کاندیدایی به نفع آقای رئیسی کناره‌گیری کند. سعید جلیلی نیز بنا ندارد که از انتخابات کناره‌گیری کند و در صحبت‌های اخیر او نقطه نظری دال بر اینکه بخواهد کناره‌گیری کند ندیده‌ام.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که در صورت عدم کناره‌گیری کاندیداهای اصولگرا، احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: خیلی بعید است انتخابات به دور دوم کشیده شود. با توجه به این که موقعیت رئیسی در میان نامزدها به لحاظ پایگاه اجتماعی جلوتر است و فاصله قابل توجهی با سایر نامزدها دارد، فکر نمی‌کنم بابت خورد شدن آرا جای دغدغه و نگرانی وجود داشته باشد. حتی اگر نامزدهای اصولگرا هم کنار نروند باز هم آرا به سمت رئیسی خواهد آمد.

وی در خصوص میزان مشارکت احتمالی مردم در انتخابات افزود: وجود گفتمان‌های مختلف با وجود عناصر متعدد و ارائه راهکارهای مناسب از سوی نامزدها برای حل مشکلات مردم، به آنان امیدواری می‌دهد. نامزدها در این مدت نیز باید به مردم را به آینده امیدوار کنند. مردم وقتی احساس کنند که مشکلات فعلی آنان لاینحل نیست و می‌تواند حل شود، قطعا مشارکت‌ در انتخابات افزایش پیدا خواهد کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد

کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که اجساد دفن شده غیرنظامیانی که نشانه‌هایی از شکنجه در آنها دیده می‌شود در آودیوکا در دونتسک‌کشف شد. بازرسان کار روی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بر روی آخرین خشونت‌های ارتش اوکراین علیه غیرنظامیان مناطق خرسون و زاپوروژیا و همچنین جمهوری خلق دونتسک مطالعه خواهند کرد.

گزارش شده است که دفن غیرنظامیان با آثار شکنجه در آودیوکا کشف شده است. بازرسان روسی تمام شرایط حادثه و افراد دخیل در جنایات را پیدا خواهند کرد. 

گفتنی است، آودیوکا، حومه شمالی دونتسک که توسط ارتش اوکراین به منطقه‌ای بسیار مستحکم تبدیل شده بود، در 17 فوریه توسط ارتش روسیه آزاد شد.

عقب نشینی نیروهای اوکراینی از مواضع خود در شهر آودیوکا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود