Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید محمد غریبانی اظهار کرد: حوالی ۳۸ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ به دنبال تماس با سامانه ۱۱۵ استان اردبیل مبنی بر وقوع تصادف ناگوار اتوبوس مسافربری در مسیر سه راهی خلخال به سمت فیروز آباد در جاده سرچم و مجروح شدن تمامی سرنشینان اتوبوس، طی هماهنگی سریع مرکز دیسپچ با مرکز هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ تعداد چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اردبیل، سه دستگاه آمبولانس از شهر کوثر و یک دستگاه آمبولانس از شهر خلخال به محل حادثه اعزام و اطلاع رسانی به هلال احمر و پلیس راه جهت اعزام نیرو انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه دو فوتی و ۲۹ مصدوم برجای گذاشت که بعد از انجام اقدامات درمانی لازم توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، تعداد ۱۴ مصدوم به بیمارستان خلخال و ۱۵ مصدوم به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند و از دو فوتی این حادثه نیز، یک نفر در دم جان باخته که بعد از رها سازی از خودرو توسط هلال احمر، به شهر هشتجین منتقل و مصدوم دیگر نیز علیرغم تلاش‌های پرسنل اورژانس، به علت جراحات وارده در مسیر بیمارستان فوت نمود.

گفتنی است همه ۲۹ مصدوم این حادثه در وضعیت جسمانی پایداری بوده و در بیمارستان‌های فاطمی اردبیل و امام خمینی (ره) خلخال تحت درمان و مراقبت قرار دارند.

کد خبر 5228923

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد گرگان خطبه های نماز جمعه مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها اردبیل سالروز رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز