Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی گفت: مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «ضحی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن برگزار شد.

«آیدا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «ضحی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: برای تمام افرادی که در این مراسم شرکت کرده بودند ماسک پیش‌بینی و به عزاداران تقدیم شد و مردم در قسمت های که علامت‌گذاری شده بود استقرار یافتند.

 

وی ابراز کرد: مردم ولایتمدار ورامین با ارادت قلبی خاصی که به ساحت مقدس حضرت امام صادق (ع) رئیس مکتب شیعی دارند در رثای شهادت جان سوز آن امام معصوم به سوگ نشستند.

 

زمانی گفت: خدمات علمی امام صادق (ع) به اسلام بسیار بود که امروز نیز اسلام و بخصوص مذهب شیعه به شاگردان بزرگی که تربیت شده ایشان بود به خود می‌بالد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: چراغ هدایت و معرفتی که امام صادق در دل شیعیان افروخته تا قیامت خاموش نخواهد شد حتی اگر وهابیت کور دل و دست نشانده‌های خبیثش، تمام توان خود را برای مبارزه با این انوار هدایت به کار ببندند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع کانون فرهنگی هنری ضحی سوگواری شهادت امام صادق ع مسجد امام حسن مجتبی کانون فرهنگی هنری امام صادق شهر بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 6092548

دیگر خبرها

  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود