Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره‌آ دی‌اوریا مدرس و مربی ایتالیایی برای تدریس در چند استان کشور و هدایت تیم ملی بیس‌بال ایران تیر ماه سال جاری به کشورمان سفر خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، هومن منصوریان رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران اظهار داشت: آندره‌آ دی‌اوریا پس از حضور در ایران در اردیبهشت ماه گذشته و تدریس در استان‌های بوشهر، گیلان و خراسان رضوی قرار است روز دوم تیر ماه مجدداً به کشورمان سفر کند و ضمن برنامه تدریس و استعدادیابی در سه استان، برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی و متعاقب آن تشکیل اردوی تیم ملی بیس‌بال را زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ادامه داد: طبق برنامه‌ای که تنظیم شده قرار است، دی‌اوریا طی روزهای 3 تا 8 تیر در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز دوره آموزشی و استعدادیابی برگزار کند، سپس از 10 تا 16 تیر مسابقات بیس‌بال جام کاسپین در منطقه آزاد انزلی که حکم رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارد را زیر نظر خواهد گرفت. او روزهای 17 تا 23 تیر در دو استان همدان و کرمانشاه دوره آموزشی و استعدادیابی برپا خواهد کرد و بالاخره در روزهای 25 تا 31 تیر با حضور در استان البرز و شهرستان کرج اردوی آماده‌سازی تیم ملی بیس‌بال تحت هدایت ایشان استارت خواهد خورد.

منصوریان نقش این مربی کارنامه‌دار ایتالیایی در تشکیل تیم ملی بیس‌بال را بسیار مهم خواند و گفت: دی‌اوریا یکی از مجرب‌ترین و شاخص‌ترین مربیان بیس‌بال در سطح اروپا و جهان است که ما با مطالعه و رایزنی با فدراسیون جهانی از وجود او بهره گرفته‌ایم و مسلماً دانش و تجربیات گرانبهای او می‌تواند در رشد و تعمیم بیس‌بال در ایران بسیار حیاتی و مؤثر باشد، ضمن اینکه برای حضور در مسابقات مهمی همچون بیس‌بال کاپ غرب آسیا به حضور چنین مربی کارنامه‌داری نیاز داشتیم.

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور در مورد مسابقات بیس‌بال کاپ غرب آسیا که قرار است مهر ماه در ایران برگزار شود، تصریح کرد: این آوردگاه مهم برای اولین بار است که در کشورمان برگزار می‌شود و قطعاً اهمیت برگزاری مسابقات غرب آسیا به‌عنوان یکی از مهمترین تورنمنت‌های بین‌المللی بیس‌بال و سافت‌بال آسیا می‌تواند سکوی پرتاب و تضمینی برای ارتقا و توسعه بیس‌بال ایران باشد.

مسابقات بیس‌بال قهرمانی غرب آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزش بیس بال فدراسیون انجمن های ورزش بیس بال و سافت بال تیم ملی بیس بال غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست ۱۸ نفره پائز برای تیم ملی والیبال مشخص شد

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

کد خبر: 1229017 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است