Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی کاراته جواز شرکت در المپیک توکیو را برای بهمن عسگری صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در حالی برای چهار نماینده کاراته ایران جواز حضور در المپیک از طریق رنکینگ صادر شد که نام بهمن عسگری هم به چشم می خورد.

حمیده عباسعلی، سجاد گنج زاده و سارا بهمنیار سه ورزشکار دیگر کشورمان هستند که توانستند جواز حضور در المپیک را از طریق رنکینگ به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 پس از ژاپن که با هشت سهمیه میزبانی در این رقابتها حضور خواهد داشت، ترکیه با ۵ نماینده بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است و پس از آن ایران و ایتالیا هر کدام با ثبت ۴ نماینده در رده بعدی قرار دارند. 

بهمن عسگری نخستین کاراته کای تاریخ کشورمان است که سال ۹۸ توانست با گرفتن امتیازهای لازم جواز شرکت در المپیک توکیوی ژاپن را کسب کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟