Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:31:20 GMT

اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۷۶۴۰

اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پرداخت بیش از ۲۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت استان در سال ۱۳۹۹خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از تسهیلات پرداخت شده از طریق صندوق قرضالحسنه امداد ولایت استان در سال گذشته،گفت : ۳۰ هزار و ۷۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال ۱۳۹۹ به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان تسهیلات قرض الحسنۀ پرداختی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر اقشار نیازمند را، بیش از  ۲۵۷میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تسهیلات اعطایی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، امور تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن بوده است.


پرپنچی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از ظرفیت حداکثری خیّران در اعطای تسهیلات به نیازمندان،گفت: خیّران حقوقی و حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پرپنچی با اشاره به اینکه یکی از خدمات غیرحضوری کمیته امداد افتتاح شعبه دیجیتال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است، بیان کرد: مشتریان و سپرده گذاران می توانند با مراجعه به آدرس www.sqev.ir صفحه خدمات الکترونیک،صفحه شعبه دیجیتال و انتخاب گزینه افتتاح حساب غیر حضوری، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب صندوق و یا ادارات کمیته امداد، نسبت به افتتاح حساب پس انداز اقدام کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امداد ولایت قرض الحسنه تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند