Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:35:56 GMT

قضاوت حافظ مهدوی در پارالمپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۷۷۴۰

فدراسیون جهانی تکواندو از حافظ مهدوی داور بین المللی کشورمان برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توکیو دعوت کرد

داور ایرانی  در بازی های پارالمپیک توکیو به قضاوت می‌پردازد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، حافظ مهدوی داور درجه یک بین المللی کشورمان که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم تکواندو جهان همچون بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، گرندپری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در پرونده دارد، در بازی های پارالمپیک توکیو به قضاوت می‌پردازد.

رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که به بازی‌های پارالمپیک راه پیدا کرده و طی روزهای 11 تا 13 شهریورماه به میزبانی "توکیو" ژاپن برگزار می‌شود.

مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44)، اصغر عزیزی در وزن 75+ کیلوگرم (K44) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (K44) موفق به کسب 3 سهمیه بازی‌های المپیک توکیو شده‌اند و به عنوان نمایندگان ایران در این رویداد به روی شیاپ چانگ می‌روند.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با فراز کمالوند: محمد بنا به اندازه کل کشور مدال آورده است؛ زوج دایی و روشن مهاجمانم هستند دراگان اسکوچیچ اشتباه مارک ویلموتس را تکرار نمی کند کاورپوش ها حربه ای برای فریب بحرین یا ترکیب اصلی ایران؟ ناصر الخلیفی: ام باپه در پاری سن ژرمن می ماند؛ کدام باشگاه از نظر جاه طلبی می تواند با ما رقابت کند؟ علاقه النصر عربستان و کلاب آمریکای مکزیک به آرتورو ویدال / اف سی اینتر نیوز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های پارالمپیک پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!