Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@19:30:54 GMT

ناآرامي ها در مينياپوليس آمريکا

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۷۸۹۵

خبرگزاری آریا- پلیس امریکا یک جوان سیاه پوست را در مینیاپولیس کشت و موجب بروز ناارامی در این شهر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، قتل یک جوان سیاه پوست دیگر در شهر مینیاپولیس امریکا بار دیگر باعث شد این شهر با اعتراض‌های شبانه و در برخی موارد درگیری با نیرو‌های پلیس را شاهد باشد.
به گزارش شبکه تلویزیونی KARE11 یکی از شبکه‌های متعلق به ان بی سی؛ وینستون اسمیت‏, شهروند 32 ساله سیاه پوست آمریکایی پنجشنبه با شلیک نیرو‌های پلیس در مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا به قتل رسید؛ پلیس می‌گوید وی به سوی نیرو‌های حاضر در محل تیراندازی کرده بود، ولی تصویری از این ادعا تا کنون ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قتل این سیاه پوست جوان موجی از اعتراض‌های شبانه را در مینیاپولیس رقم زده است.
معترضان با برپایی تظاهرات شبانه، شفاف سازی پلیس درباره قتل این سیاه پوست را خواستار هستند.
گفته می‌شود نیرو‌های پلیس برای بازداشت وی به دلیل تخلف در نگهداری سلاح به محل زندگی وی مراجعه کرده بودند که در نهایت به تیراندازی و قتل او منجر شد.
پلیس از بروز برخی آشوب‌ها و خربکاری در خلال این اعتراض‌ها خبر داده و گفته است در صورت نیاز نیرو‌های بیشتری را برای حفظ امنیت و آرامش منطقه اعزام خواهد کرد.
شب گذشته نیز منابع خبری از سه مورد مرگ ناشی از تیراندازی با سلاح گرم خبر دادند. پلیس می‌گوید در یکی از موارد، به سوی فرد تیرانداز شلیک و او را از ناحیه پا مجروح کرد و این فرد به بیمارستان منتقل شده است و بعد از مداوا راهی زندان می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مینیاپولیس آمریکا سیاه پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی