Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر بدرفتاری قاضی شعبه ۴۰ دیوان با یک سرباز، پیگیری‌ها از کذب بودن ادعای فوق حکایت دارد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی که راننده اتومبیل تندر ۹۰ به شماره پلاک ۳۳ پ ۴۶۴ ایران ۴۴ ضمن سواستفاده خود را قاضی شعبه ۴۰ دیوان معرفی نموده اعلام می‌دارد: بر اساس مستندات مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور، مالک اتومبیل مذکور که عکس موجود در سوابق با چهره راننده دارای تشابه می‌باشد فردی با هویت ع-زمانی فرزند محمد علی بوده که سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی هم نیست، به همین جهت علیه این فرد به اتهام غصب عنوان قضایی پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می‌افزاید بررسی‌ها نشان میدهد که کلیپ مذکور قدیمی بوده و اتومبیل موصوف در سال ۱۳۹۸ فک پلاک گردیده (بعد از سال ۹۸ پلاک فوق الذکرو موجود در کلیپ متعلق به این ماشین نمی‌باشد) که متاسفانه برخی جریانات سیاسی در مقطع حساس انتخابات با اهداف تخریب قوه قضائیه و ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در مردم مبادرت به انتشار ان نموده اند که انتشار دهنده اولیه فیلم نیز شناسایی شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاضی تکذیب بدرفتاری سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو