Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اساس نظام را برپایه انتخاب دانست و افزود: مردم ولایتمدار،صندوق های رای را به عنوان جلوه مردم سالاری دینی هرگز فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه سابق بافق تاکید کرد که آنها با حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، انقلاب برآمده از خون هزاران شهید و تک تک آرای ملت را بار دیگر برای جهشی بزرگ، حرکتی عظیم و گامی بلند در جهت اعتلا، پیشرفت، آبادانی و شکوفایی کشور حمایت و پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تجدید میثاق مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی با آرمان های رهبر فقید انقلاب ، و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت در مشارکت و حضورحداکثری در انتخابات تجلی می‌یابد.

رییس حوزه علمیه بافق در ادامه افزود: این نظام در حقیقت نظام الهی و برخاسته از آرای مردم است که به رهبری یک شخصیت انقلابی به پیروزی رسید و در نهایت به دست شایسته‌ترین فرد یعنی مقام معظم رهبری در راه و مسیر درست که همان مسیر مبتنی بر تفکر امام راحل و ائمه اطهار(ع) است، حرکت کرد.

سلیمانی با بیان اینکه هنوز در حال و هوای ۱۴ خرداد سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و سی و دومین سالگرد زعامت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)  هستیم لازم است ملت با شور و شوق انقلابی، خود را برای شرکت در انتخابات با شکوه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا آماده کنند و با انتخاب فرد اصلح کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند.

 امام جمعه سابق بافق تصریح کرد:  شاید در این برهه از زمان که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار داریم، یک بار دیگر نیازمند یادآوری رهنمودهای آن رهبر فقید و حفظ وحدت و همبستگی برای حضور در صحنه

سرنوشت ساز برای کشور اسلامی و پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

عضو شورای حوزه های علمیه یزد گفت: حفظ دستاوردهای انقلابی که با خون هزاران شهید از سال‌ها دور و با ایثار و از خودگذشتگی هزاران جانباز شکل گرفت، نیازمند مشارکت و حضور حداکثری ملت ایران در تمامی صحنه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به ویژه انتخابات پیش روست تا جهانیان بدانند مردم از انقلاب و انقلاب از مردم است و تا پای جان برای اعتلای اسلام جانفشانی می‌کنند.

این تحلیلگر مسایل اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه علمی،دانشگاهی، حوزوی ، طلاب و فرهیخته کشور یک بار دیگر در امتحانی تاریخی  قرار گرفتند  تا با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های اخذ رای، با آرمان های رهبر فقید انقلاب که هدفی جز سعادت و سربلندی ملت ایران و مسلمانان جهان ندارد، تجدید میثاق کنند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان برگزار می‌شود. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراها، ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. 

 شهرستان بافق یک بخش مرکزی، سه دهستان مبارکه، کوشک و سبزدشت، ۳۸ شورای اسلامی روستایی و ۲۲ دهیاری مصوب دارد، شورای شهر بافق و روستای مبارکه هر کدام پنج عضو و بقیه روستاها هرکدام سه عضو شورا دارد.

۵۰ شعبه در شهرستان بافق آرای مردم را جمع آوری می‌کند که نسبت به دوره قبل  ( انتخابات مجلس یازدهم) ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین به گفته یک مسوول سیاسی استان یزد، مشارکت شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی با توجه به بومی بودن یکی از داوطلبان حدود ۸۵ درصد بود.

مرکز شهرستان ۵۸ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا بافق سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا بافق سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!