Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی دبا شلیک یک فروند موشک بالستیک، پایگاه شبه نظامیان ائتلاف سعودی در شهر مأرب را در هم کوبید.

رسانه‌های سعودی مدعی شدند که در این حمله موشکی ۱۷ نفر از غیرنظامیان یمنی ساکن شهر مأرب جان خود را از دست داده‌اند.

«محمد علی الحوثی» از رهبران جنبش انصارالله و عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به این ادعاها، گفت که ارتش یمن روز شنبه یک پادگان نظامی در مأرب را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی تأکید کرد که صنعاء خواستار تشکیل کمیته تحقیق برای بررسی قتل غیرنظامیان یمنی است که در اثر حملات آمریکا و ائتلاف سعودی جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: از تشکیل کمیته مستقل برای بررسی ادعای سعودی در کشته شدن غیرنظامیان ساکن مأرب و یا کشته شدن کودکان و غیرنظامیان سایر مناطقی هستیم که آمریکا و همپیمانانش به آن حمله کردند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: ما به پیروی از دستورات سید عبدالملک الحوثی از همان روز اول جنگ که بر هدف قرار دادن مواضع نظامی تأکید شده است، متعهد هستیم.

شبکه العربیه دیروز مدعی شد که ۱۷ غیرنظامی از جمله یک کودک در حمله دیروز حوثی‌ها با موشک بالستیک به شهر مأرب کشته شدند.

العربیه گزارش داد که در این حمله موشکی، یک پمپ بنزین در یک منطقه مسکونی شهر مأرب هدف قرار گرفت و خسارات مالی و جانی چشمگیری بر جای گذاشت.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی شهر مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج