Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:37:05 GMT

شمشیرباز گیلانی عازم گرجستان می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۰۴۵

شمشیرباز گیلانی عازم گرجستان می شود

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی المپیکی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از روز ۱۹ خرداد ماه در کشور گرجستان برپا می شود که محمد رهبری از گیلان نیز در این اردو حضور می یابد.

مرتضی ورزلدوست افزود: رهبری ورزشکار و ملی پوش شایسته استان گیلان که برای حضور در بازی‌ های المپیک توکیو آماده می‌شود، به همراه چهار ورزشکار دیگر، اعضای تیم ملی شمشیربازی ایران را در اردوی آمادگی کشور گرجستان تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملی پوش ارزنده ششمیربازی ایران که سهمیه المپیک توکیو را در هر دو بخش انفرادی و تیمی کسب کرده، به همراه سایر ملی پوشان به مدت ۱۰ روز تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در گرجستان دنبال خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: البته اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که محمد رهبری از گیلان را در ترکیب خود دارد ، به صورت مشترک همراه با کشورهای مصر، گرجستان و فرانسه دنبال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: محمد رهبری ملی پوش شایسته گیلان اواخر اسفند ماه سال گذشته نیز در مسابقات جام جهانی در مجارستان حضور یافت و با درخشش و کسب عنوان سیزدهم جهان ، برترین مقام را در بین ملی پوشان ایران در رقابت های جام جهانی کسب کرد.

 محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی که به همراه تیم ملی اسلحه سابر سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده، تاکنون مقامهای زیادی را نیز تصاحب کرده که می توان به کسب مقام ششم جهان به همراه تیم ملی، نایب قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جایزه بزرگ اشاره کرد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی گیلان فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی گیلان ملی شمشیربازی اسلحه سابر محمد رهبری تیم ملی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان

در حالی‌که پارلمان گرجستان لایحه جنجال برانگیز "ماموران خارجی" را در قرائت دوم هم تصویب کرد، مخالفان این قانون پنجره ساختمان پارلمان را شکستند، بمب‌های دودزا به داخل آن پرتاب کرده و با نیروهای پلیس درگیر شده و حداقل ۱۰ نفر زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، پارلمان گرجستان اوایل شب گذشته لایحه «شفافیت نفوذ خارجی» را در قرائت دوم در نشست  عمومی با اکثریت آرا تصویب کرد. طبق اطلاعات رسانه‌های گرجی، 83 نماینده به این لایحه رای موافق و 23 نماینده رای منفی دادند.

البته در این نشست بین اکثریت پارلمان و مخالفان درگیری رخ داد. اوضاع پس از آن متشنج شد که نمایندگان حزب مخالف "جنبش وحدت ملی"، مقامات دولت را به حادثه رخ داده در ارتباط با زخمی شدن  لوان خابیشویلی رهبر این حزب توسط نیروهای ویژه متهم کردند. این سخنان باعث نارضایتی نمایندگان حزب حاکم "رویای گرجستان" شده و دو طرف درگیر شدند.

در عین حال معترضان به قانون ماموران خارجی شب گذشته پنجره ساختمان پارلمان در مرکز تفلیس را شکستند و پس از آن شروع به پرتاب سنگ و بمب‌های دودزا به داخل کردند. تصاویر گرفته شده از صحنه نشان می‌دهد که معترضان سنگرهایی را در نزدیکی ورودی فرعی ساختمان برپا کرده وسازه ها به ارتفاع طبقه دوم می رسند.

اوایل شب شرکت کنندگان در اعتراض به قانون عوامل خارجی شروع به ایجاد موانع و مسدود کردن ترافیک در خیابانهای منتهی به پارلمان شده و تردد در این منطقه مسدود شد.

این در حالی است که نیروهای پلیس پایتخت همچنان به تلاش برای متفرق کردن تجمع و جلوگیری از تظاهرکنندگان ادامه میدهند.

وزارت بهداشت گرجستان بامداد امروز، پنجشنبه، از زخمی شدن هشت نفر در اعتراضات در تفلیس خبر داد. طبق این اطلاعات قربانیان با شدت جراحات مختلف از جمله زخم‌های صورت، سر و بدن و همچنین مسمومیت و عوارض تنفسی ناشی از استنشاق گاز در بیمارستان بستری شدند.

توصیه نخست وزیر گرجستان به نیروهای پلیس درباره صبوری در مقابل معترضان

ایراکلی کاباخیدز، نخست وزیر گرجستان شب گذشته از افسران مجری قانون پایتخت خواست در اعتراضات علیه قانون عوامل خارجی، حداکثر صبوری را از خود نشان داده و تا جای ممکن از افزایش خشونت و درگیری با آنها خودداری کنند.

نخست وزیر تاکید کرد که حزب حاکم "رویای گرجستان" علی رغم اعتراضات، این لایحه را تصویب خواهد کرد.

این در حالی است که شب گذشته نیروهای ویژه امنیتی گرجستان بعد از مدتی عدم واکنش و تنها تلاش برای کنترل اوضاع، مجبور شدند برای متفرق کردن معترضان در تفلیس از ماشین های آب پاش و گاز فلفل و دیگر تجهیزات ضدشورش استفاده کنند. 

پیش از این، در اواسط ماه آوریل، سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور گرجستان، اعلام کرده بود که در صورت تصویب لایحه «شفافیت نفوذ خارجی»در قرائت سوم و نهایی، این قانون را وتو خواهد کرد.در همان زمان، نخست وزیر کاباخیدزه گفت که این پیش نویس در قرائت سوم تا دو هفته دیگر به تصویب می‌رسد و وتوی رئیس جمهور تا چهار هفته دیگر رفع خواهد شد.

قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون "عوامل خارجی"مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستانگاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • ۸ نکته مهم برای تهیه یک زیتون پرورده گیلانی اصل + طرز تهیه
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی