Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نظامی در نیروهای یمنی گفت که ائتلاف متجاوز سعودی بارها توافق آتش‌بس الحدیده را طی ۲۴ ساعت گذشته نقض کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع نظامی یمنی خبر داد که نظامیان ائتلاف سعودی در جبهه‌های «الحدیده»، بارها توافق آتش‌بس را نقض کردند.

  این منبع به شبکه خبری المیادین گفت که نظامیان سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته در جبهه‌های الحدیده، ۷۹ بار توافق آتش‌بس را نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی تأکید کرد، نظامیان ائتلاف سعودی همچنین مناطق تحت تسلط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را با ۱۴۹ قبضه گلوله تانک هدف قرار دادند.   به گفته این منبع، جنگنده‌های سعودی در ادامه، مناطق «التحیتا» و خیابان پنجاهم در جنوب و شرق الحدیده را هشت بار بمباران کردند.   وی خاطر نشان کرد، یک مورد دیگر از نقض این توافق توسط ائتلاف سعوی، احداث مراکز جنگی در منطقه کوهستانی الحدیده است.   منبع مذکور در پایان گفت که ۲۱ جنگنده شناسایی در حریمهای هوایی مناطق جنوبی و شرقی الحدیده پرواز کردند.   نمایندگان دولت نجات ملی (صنعاء) و دولت مستعفی یمن (مستقر در عدن که مورد حمایت ریاض)، ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ بود که در شهر استکهلم، پایتخت سوئد بر سر توقف آتش بس در استان الحدیده، تبادل اسرا و تداوم گفت‌وگوها توافق کردند.   با این حال، نیروهای دولت مستعفی که مورد حمایت ائتلاف سعودی هستند، از زمان حصول این توافق، بارها آن را نقض کرده‌اند و مانع پیشرفت این توافق شده‌اند.   این توافق با هدف توقف درگیری‌ها در این شهر بندری یمن که گفته می‌شود بیش از ۷۰ درصد کمک‌های انسانی به این کشور از طریق آن وارد می‌شود، صورت گرفت تا این کمک‌ها در سایه بازگشت آرامش به این شهر با سرعت بیشتری انجام شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ائتلاف سعودی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد خودروی «حاییم بیتون» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

دریافت 1 MB

به گزارش مشرق، پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو