Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: ستاد انتخاباتی سرنوشت به همت دانشجویان و طلاب خراسان جنوبی و با هدف روشنگری مردم برای انتخاب رئیس جمهور اصلاح راه‌اندازی شد.

حسن یاوری، دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از راه اندازی قرارگاه گفتمان سازی طلاب و دانشجویان این استان خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه با عنوان ستاد انتخاباتی سرنوشت فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یاوری بیان کرد: این ستاد برای روشنگری مردم در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ برای انتخاب اصلح راه اندازی شده و در آن فعالان دانشجویی و طلبه فعالیت می‌کنند.

دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: از جمله اقدامات این ستاد برگزاری جلسات گفتگوی رودررو با مردم در نقاط مختلف شهر‌های استان است که تاکنون در پارک توحید بیرجند با مردم گفتگو کرده ایم.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما حضور در میان مردم اهل سنت است که اولین حضور دانشجویان و طلاب در شهر اسدیه صورت گرفت.

یاوری گفت: تریبون آزاد را به نماز جمعه مردم اهل سنت این شهرستان بردیم و حرف مردم را درباره انتخابات ریاست جمهوری و انتظاراتشان را از رئیس جمهور آینده، شنیدیم.


وی توضیح داد: یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد، برگزاری دوره آموزشی تبیین گران انتخابات است که در آن از حضور حجت الاسلام اشکوری، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی بهره مند می‌شویم.

دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این نشست به صورت حضوری برنامه ریزی شده و جلسات آن از سه شنبه، ۱۸ خرداد، آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ستاد انتخاباتی سرنوشت انتخابات 1400 راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید

دریافت 7 MB کد خبر 6097016

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی