Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:14:01 GMT

پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان تشکیل نشده است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۲۹۹

پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان تشکیل نشده است

هاشمیان گفت: تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان تشکیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» امروز (دوشنبه 17 خرداد) در مراسم معرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان گمیشان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات مهم و سرنوشت ساز است و علیرغم تلاش های دشمنان در مایوس کردن مردم از صندوق های رای، مطمئنا روز انتخابات، حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مردم شهرستان گمیشان، دوره قبل رتبه اول مشارکت در انتخابات استان را داشتند و ان شاء الله این دوره هم مشارکت خوبی خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: ستادهای پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان های استان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را رصد می کنند و تاکنون  پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده  که نشان از قانونمداری مردم و مسئولان است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این مراسم رونق تولید و کمک به توسعه استان را از اولویت های قوه قضاییه برشمرد و گفت: رئیس دادگستری شهرستان گمیشان هم در حضور خود در این شهرستان ماموریت دارد بر کمک به رفع موانع تولید و احیای واحدهای تولیدی تعطیل این شهرستان تمرکز کند.

 

کاهش جمعیت کیفری، استفاده از ظرفیت های قانون برای صدور آرای جایگزین حبس، رسیدگی به پرونده های مسن و سرعت و کیفیت رسیدگی ها از دیگر مواردی بود که رئیس کل دادگستری گلستان بر توجه به آن تاکید کرد.

 

در این مراسم حکم ریاست دادگستری شهرستان گمیشان را به علی اکبر قنبرزاده که  چند سالی سمت دادستانی این شهرستان را بر عهده داشت، ابلاغ شد.

 

محمد تازیکه بالاجلینی رئیس دادگستری این شهرستان هم به ریاست دادگستری کردکوی منصوب شد.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخلف انتخاباتی رئیس کل دادگستری گلستان هادی هاشمیان انتخابات دادگستری گلستان شهرستان گمیشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس