Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:03:35 GMT

خاموش کردن حتی یک لامپ در تامین برق شهری موثر است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۳۹۵

خاموش کردن حتی یک لامپ در تامین برق شهری موثر است

محسن رمضانی روز دوشنبه در بازدید نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق این شهر افزود: در روزهای نخست طی سه هفته گذشته به دلیل برخی بی نظمی ها، خاموشی برای مشترکان خانگی در مشهد اعمال شد اما در هفته کنونی به دلیل برنامه ‌ریزی لازم، خاموشی برای مشترکان خانگی اعمال نمی شود ضمن این که برای مراکز حساس شهر از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ وجه خاموشی نداشته و نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مردم مشهد طی سال‌های اخیر عادت به خاموشی نداشته اند در عین حال برخی خاموشی‌ها ناشی از اتفاقات و حوادثی است که در شبکه روی می دهد یا اتفاقاتی است که موردی بوده و داخل مجتمع های آپارتمانی روی می دهد و ارتباطی به شرکت توزیع نیروی برق مشهد ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد با قدردانی از همراهی مردم در صرفه جویی و مدیریت مصرف برق گفت: ۴۵۵ فیدر توزیع، پنج هزار و ۷۹۸ کیلومتر خطوط فشار متوسط هوایی، ۸۴۴ کیلومتر خطوط فشار متوسط زمینی، هشت هزار و ۴۱۷ کیلومتر خطوط فشار ضعیف هوایی، هزار و ۸۶۶ کیلومتر خطوط فشار ضعیف زمینی در شهر مشهد وجود دارد و مصرف برق مشهد با توجه به این که ۸۰ درصد مشترکان ما در بخش خانگی هستند از روند منطقی برخوردار است.

رمضانی ضمن تشریح ویژگیها و نقش امور دیسپاچینگ توزیع برق مشهد و شرایط شکننده برق در مشهد افزود: با تغییر ساعات کاری ادارات، هماهنگی با بخش کشاورزی صنایع و تجاری و همچنین با همکاری خوب مردم شهر، امید است که مشترکان خانگی دچار خاموشی نشوند.

وی ادامه داد: هم اکنون تمامی تعمیرات شبکه های فشار متوسط به صورت برق‌دار و فرمان از نزدیک انجام می شود و افزون بر این در شهر مشهد حدود هزار و ۵۰۰ نقطه کلید اتوماسیون کنترل از راه دور نصب است که امکان بسیار خوبی برای رزمایش مدیریت مصرف برق ایجاد کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، آن را فرصت خوبی برای مشاهده تلاشهای کارکنان توزیع برق مشهد دانست و گفت: در شرایط اوج مصرف و وضعیت تولید و توزیع برق تلاش شده است که حداقل خاموشی‌ها در بخش خانگی، صنایع و کشاورزی رخ دهد.

حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی افزود: شرکت توزیع نیروی برق مشهد با میزان محدودی از برق که در اختیار دارد در برابر مصرف فزاینده انرژی در شهر مشهد امور را خوب مدیریت کرده است و عملیات خط گرم آن هم با شبکه برق دار حاکی از حساسیت این شرکت به خاموشی ها و تلاش برای به حداقل رساندن آنها در شهر مشهد است.

تعداد مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز حوزه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، یک میلیون و ۲۷۰ هزار مشترک و طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این شرکت ۴۲ هزار کیلومتر است.

تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مشهد نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و طول شبکه آن نیز حدود ۱۷ هزار کیلومتر است.



 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شركت‌ توزيع نيروی برق مشهد شهر مشهد برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شركت توزيع نيروی برق مشهد شهر مشهد مجلس شورای اسلامی شركت توزيع نيروی برق مشهد شهر مشهد برق شركت توزيع نيروی برق شرکت توزیع نیروی برق کیلومتر خطوط فشار شهر مشهد فشار متوسط توزیع برق برق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است