Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی آمده است: درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور از یاران قدیمی نهضت امام بزرگوار موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.

وی افزود: آن مرحوم از مجاهدان راه آزادی قدس شریف و از پیشگامان مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی بود و در این راه به افتخار جانبازی نیز نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی اظهار داشت: خدمات ایشان در دوران تصدی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، وزارت کشور و نمایندگی مجلس ان‌شاءالله ذخیره‌ای نیکو برای وی خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: ضمن تسلیت به بازماندگان و خاندان محتشمی پور که از پیشگامان نهضت حضرت امام (ره) به شمار می‌روند، از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و حشر با شهدای راه پر افتخار مقاومت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور وزیر پیشین کشور و عضو مجمع روحانیون مبارز بر اثر ابتلا به کرونا صبح امروز (دوشنبه) در ۷۵ سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیای(ص) تهران درگذشت.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی پیام تسلیت سید علی اکبر محتشمی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی پیام تسلیت سید علی اکبر محتشمی پور سید ابراهیم رییسی پیام تسلیت سید علی اکبر محتشمی پور حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران