Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@18:27:23 GMT

علائم گوارشی را جدی بگیرید

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۷۵۱

علائم گوارشی را جدی بگیرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت:در این روز‌های گرم، کرونا به صورت‌های دیگری خود را نشان داده است؛ در مبتلایان به کرونا، علایم گوارشی و بدن درد‌های حاد و ناگهانی خود را نشان داده‌اند بنابراین ممکن است کرونا هر چهره‌ای از خود بروز دهد.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی افزود: برخی بیماران زمانی به مراکز منتخب بهداشتی نمونه‌گیری مراجعه می‌کنند که چند روز است علامت‌دار شده‌اند؛ بار‌ها اعلام کرده‌ایم در این روز‌ها هر علامتی در صورتی که ۲۴ تا ۴۸ ساعت پایدار بماند، می‌تواند علامت ابتلا به کرونا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: در حال حاضر که در شرایط گرما قرار داریم، کم نیستند افرادی که با علامت گوارشی، بدن درد یا سر درد مراجعه می‌کنند، اما به کرونا مبتلا هستند.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا بسیاری فکر می‌کنند این علایم گوارشی به دلیل مسمومیت و گرمازدگی است. ما نمی‌گوییم همه افراد دارای علایم گوارشی، به کرونا مبتلا هستند، اما اکثر علایم گوارشی این روز‌ها می‌تواند ناشی از ابتلا به کرونا باشد.
احمدی‌بلوطکی گفت: شهروندان هر علامتی به ویژه علایم گوارشی را جدی بگیرند، زیرا قطعا می‌توانند نشانه‌هایی از ابتلا به کرونا باشند و در صورتی که این علایم چند روز در فرد پایدار باشند، مطمئنا نشانه کرونا است بنابراین شهروندان دارای این علایم قبل از اینکه حال عمومی‌شان بد شود، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند تا بر اساس نیاز، کار‌های لازم برای آن‌ها انجام شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علائم گوارشی کرونا علائم علایم گوارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید